The Fooo News

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

Novell Del 22

Av The Fooo News - 15 augusti 2013 20:55


Senast:
"Alltså jag är inte så hungrig än!" Säger hon.
"Inte jag heller haha" säger jag och skrattar. Vi bestämmer oss för att gå och åka pariserhjulet medans Nellie och Ogge äter.


Linneas perspektiv:
Vi står i kön till pariserhjulet och nästa är vår tur. Han visar att vi kan gå på och vi sätter oss bredvid varandra. När vi börjar röra oss känner jag Omars hand i min, jag kollar på honom. Vi är nu högst upp i pariserhjulet och såklart stannar den så vi sitter där helt tysta och kollar på varandra. Jag ser hur Omar kollar på mina läppar, han kommer närmare och våra läppar möts i en kyss. Pariserhjulet börjar röra sig igen och jag bryter bort från kyssen. Det blir en pinsam tystnad, jag säger ingenting på hela vägen ner. När vi äntligen är nere kliver jag ur och går fort där ifrån.
"Jag är hungrig kan vi äta nu?" säger jag och kollar på Omar och låssas som att inget av det i pariserhjulet har hänt.
"Absolut"
Vi går bort till närmaste matställe och när vi sitter och äter kommer Nellie och Ogge förbi. Dom sätter sig bredvid oss och väntar tills vi ätit klart. Vi sitter och pratar en stund men bestämmer oss för att gå och åka flumeride, vi går bort till attraktionen och ställer oss i kön. Det är inte så lång kö så det borde gå snabbt, det är 4 personer framför oss och dom ska med i samma stock.
"Vi sitter längst fram" säger Ogge och kramar Nellie bakifrån när det är vår tur.
"Då får vi sitta längst bak då" säger Omar och kollar på mig.
"mm" säger jag och sätter mig bakom Ogge så Omar får sitta allra längst bak.
Stocken börjar åka och jag ramlar bak i Omars knä.
"Nämen hej, det här blir en bra bild sen, den måste vi köpa"
jag inser att vi kommer bli med på bild i sista backen, Omar ch Ogge kommer lägga upp bilden på Instagram och då kommer Felix se den. Jag måste ur stocken fort! Jag är på väg att resa mig upp när första backen kommer, Omar drar ner mig fort.
"Vafan håller du på med! Du kunde ju ha ramlat ur"
Jag sätter mig ner och Omar håller i mig, sista backen närmar sig och alla gör sig beredda på en fin bild. Jag drar av Ogge kepan han har å sig och håller den framför ansiktet. När vi kommer ner stäler vi oss och väntar på bilderna.
"Men Linnea varför gjorde du så, nu syns du ju inte"
"Nej jag vet jag gillar inte att synas på bild på sånna här ställen, vi skiter i att köpa en. Vi åker hem nu"
Jag drar med mig Omar och dom andra mot utgången, eftersom vi skulle ta bussen hem så går vi till busshållplatsen och väntar. Efter ca 15 minuter kommer bussen, vi åker hem till Omar och eftersom vi redan ätit så går vi direkt upp på rummerna. Jag och Nellie delar på gästrummet och Ogge sov inne i Omars rum. Vi alla gick och la oss direkt eftersom vi var så trötta, Nellie somnade nästan på en gång. Jag tar upp min mobil och kollar mina händelser. Jag har 5 olästa meddelnden.
"Felix ? "
"Felix ?"
"Felix ?"
"Felix ?"
"Felix ?"

Jag öppnar meddelanderna

" Hej älskling, hoppas du mår bättre nu. Jag saknar dig ? "

" Hur mår du nu? ? "

" Jag antar att du sover, ring mig när du vaknar, puss ? "

" Linnea jag komma över du glömde din tröja här, är där om 5 ?"

" Jag var hos Nellie nyss... det var ingen där. VART ÄR DU?!"

Jag läser det sista smset med tårar i ögonen, vad har jag gjort! Jag saknar Felix så sjukt mycket och jag måste verkligen prata med honom. Tänk om han gör slut nu! Jag känner hur tårarna börjar komma. Jag kollar på klockan " 02.33" jag kunde inte ringa honom nu han osv antagligen. Vad fan har jag gjort, vad ska jag säga till honom!?

 
 
Ingen bild

Vanessa

15 augusti 2013 21:58

Mera!!!!

 
Denise

Denise

15 augusti 2013 22:01

Meeeer!!!!! Nu!!!

http://Welshtjejen.webblogg.se

 
Ingen bild

josefin

15 augusti 2013 22:07

JÄTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTE BRAAAAAAAAAAAAAAAAA MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! När kommer nästa?

 
Ingen bild

Martina

16 augusti 2013 21:31

JÄTTE BRA!!!!!!!!!!!!!!
när kommer nästa??

 
Ingen bild

Linnea

20 augusti 2013 23:19

SKIIIIT BRRAAAAA!!!!

Den här är bäst för jag heter Linnea och min bästis heter Nellie! :)
FELIX ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!

När kommer nästa??

The Fooo News

22 augusti 2013 01:08

Det kommer har lite mycket just nu bara :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av The Fooo News - 13 december 2013 23:16

Ska ni på Musikhjälpen imorgon?   killarna kommer stå i glasburen klockan 13.00 imorgon.   Allt går att se på Svtplay eller P3 ...

Av The Fooo News - 29 november 2013 15:08


Vill ni vinna ett signerat kort från någon utav killarna? Va med i tävlingen på thefooonews.se ...

Av The Fooo News - 28 november 2013 20:44


Många av er läser fortfarande den här bloggen, men vill ni ha mycket bättre uppdatering och roliga tävlingar med grymma priser tycker jag ni ska gå in på thefooonews.se Vi är samma användare plus 2 nya och uppdaterar mycket mer nu ...

Av The Fooo News - 23 november 2013 19:29


Tävling på nya bloggen!   Thefooonews.se      

Av The Fooo News - 22 november 2013 23:00


Vi har bytt bloggportal men flyttat vår domän dit så den kommer fortfarande heta thefooonews.se   bloggen hittar du HÄR   Det kommer komma upp många nya saker där så håll er uppdaterade ni vill inte missa de ;)     ...

NY BLOGGPORTAL!

Vi har flyttat bloggen till blogg.se nu

 

Inläggen är flyttade osv så gå in på Thefooonews.se och kolla!

 

Var med i tävlingen vi har också ;)

 

 

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

About

Gruppen består av

 

Felix Sandman 1998 15 år

     

 

Oscar (Ogge) Molander 1997 16 år

   

 

Omar Rudberg 1998 15 år

     

 

Oscar Enestad 1997 16 år

  

 

The Fooo bildades i December 2012 och har under bara ett halv år fått flera tusen tals fans.

 

22-24 April  var dom förband år Justin Bieber

 

12 Juli Sommarlovs morgon i Svt

 

17 Augusti Sommarkrysset i Tv4

 

20 September Fredagkväll Med Malin i SvtB + plattan

 

11 Oktober Mix Megapol

 

11 Oktober Världens Barn Galan i Svt

 

1-3 November Mini Turné

 

 

 

Följ dem här

     

 

Dom har 7 låtar släppta totalt

 

 

Kangaroos

Man Over Board

Troublemaker

The Link Up

Build A Girl

Freestyler ( Cover )

Fridays Are Forever

 

 

 

 

Fråga något så svarar vi! :D

210 besvarade frågor

Instagram

Ska ni på Idol Finalen?
 Ja
 Nej
Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

  

gshg

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards