The Fooo News

Alla inlägg under juli 2013

Av The Fooo News - 31 juli 2013 19:40

För er som trodde att killarna skulle uppträda på Gävlefestivalen, dom ska INTE det.

Av The Fooo News - 31 juli 2013 12:41

Poster på killarna i nya FRIDA, för er som prenumererar kommer den ut idag annars kommer den i butik imorgon.

   

Av The Fooo News - 31 juli 2013 02:00

Avsnitt 8,9 & 10


Avsnitt 8

Mobil

Felix:

4.00

17.09



Avsnitt 9

Mobil

Felix:

1.12

5.44

8.18

10.03

18.10


Avsnitt 10

Mobil

Felix:

0.24

4.40

11.29

14.37

18.23

Eftersnack



Av The Fooo News - 31 juli 2013 01:31

senast: "Heey!" Säger han när Felix och Linnea kliver in.
"Ska bara sätta på mig en tröja!" Säger han och springer iväg till sitt rum.
"Avbröt vi något?" Säger Linnea och kollar på mig. Hon blinkar med ena ögat.
"Ja. Våran sömn!"
Linnea tittar på Felix och de börjar båda skratta.

 

Felix Perspektiv:

Vi står kvar vid dörren och väntar på att Ogge ska komma tillbaka.

"Ska vi gå och bada" frågar jag Ogge och Nellie när han kommer tillbaka.

"Ja vad mysigt!" säger Nellie och kramar om Ogge.

Vi packar ihop alla saker vi ska ha med oss, Linnea har inte med sig sin väska så hon la sina saker i min.Vi går till stranden, eftersom att den var ganska nära. Plus hade ju Ogges moped blivit stulen. Stranden var nästan helt tom, de ända som fanns var några fiskmåsar, och några turister längre bort.

Nellies perspektiv:

Jag tar Ogges hand och vi går längs strandkanten. Felix och Linnea har redan hoppat i vattnet. Plötsligt stannar han upp. Han tar tag i sin tröja och drar av sig den. Och självklart börjar jag stirra igen. Han ler mot mig och kommer närmare. Jag tar mina händer bakom hans nacke och vi båda närmar oss för en kyss. Hans läppar var så mjuka och varma.

"Ska vi bada?" Säger han.

"JAAAAA" säger jag och drar av mig min tröja och mina shorts. Jag har på mig min ljus turkosa bikini. Han lyfter upp mig i brudstil och börjar gå ut i vattnet.

"NEJ OGGE SLUTA" säger jag och skrattar. Han går längre ut, tills det blir lite djupare, sedan "slänger" han ner mig i vattnet.

"Nej nu jävlar!" Säger jag så fort jag kommit upp. Jag börjar skvätta massa vatten på honom. Han bara skrattar.

"Tycker du det är kul eller?" Säger jag och fnissar.

"Ja men detta är roligare." Han kysser mig djupt och jag känner hans tunga röra min tunga.

Vi är på stranden hela dagen, när vi kommer hem igen så har solen redan gått ner. Jag och Ogge går hem till honom och Linnea och Felix drar hem till Felix.

"Så vad vill du göra nu då?" Säger han. Jag sätter mig ner i soffan. Han sätter sig bredvid och hoppar närmare mig.

"Vi kan väll bara mysa?" Säger jag och biter mig försiktigt i läppen.

"Låter bra!" Han lägger armen runt mig och kysser mig försiktigt.

"Jo du, jag ska åka till Göteborg på fredag, med Omar!" Säger han efter kyssen. Han tittar på mig sorgset.

"Hur länge då?" Våra händer möts.

"I en och en halv vecka!"

"Hur ska jag klara mig utan dig så länge?!" Han ger mig små pussar på kinden.

"Babe det är inte så länge. Jag kommer ju tillbaka till dig sen!" Jag känner mig ledsen. Min fina Ogge ska bort. Linnea kommer vara upptagen med Felix, alltså kommer jag ensam.

"Du, ska vi gå och lägga oss?" Säger jag för att byta ämne. Han reser på sig och drar med mig upp till hans rum. Vi byter om och somnar båda ganska fort.

Av The Fooo News - 30 juli 2013 23:45

En jätte gammal intervju från kp tidingen


         

Av The Fooo News - 30 juli 2013 19:47

 

That new Swedish boyband that we wrote about a while ago, are back again with their best tune to date.

We did a bit of an introduction piece on them here (where you can also listen to some of their songs). But in short: boyband does flash mob thing, gains fans, tells fans where next flash mob thing will be, gains more fans, does more flash mob things, gets bigger and bigger, and here we are with the latest one.

Oh, and they’ve still yet to actually release any music yet.

They’re getting incredibly massive though. So it’s quite exciting to imagine just how big they’re gonna explode when they finally do start releasing music.

Anyway, we’re all about the songs here. And the song to soundtrack their latest flash mob thing has caught our attention more than anything else about this whole campaign so far. It’s pretty mega. A new Swedish boyband paying a respectable nod to a late 90s American boyband sound (which, incidentally, will have been produced by Swedes at the time too). We love it! Pure pop, with a brilliant chorus melody. And a chap rap for a middle eight to add a bit of ‘edge’. If you have the music tastes of a teenage girl – or, for that matter, if you ARE  a teenage girl – then this is your new jam. *squeal*

Oh, and speaking of teenage. Erm… that line about “said she’d follow me on YouTube, said it’s a shame they don’t do nude” is a tad disconcerting considering one or more of these fellows is 15 or under. Grim.

This is massive though. Just look at the reactions of the fans here. And the police at the end.


Av The Fooo News - 30 juli 2013 19:11

 


Visste du att The Fooo bildades i December 2012

NY BLOGGPORTAL!

Vi har flyttat bloggen till blogg.se nu

 

Inläggen är flyttade osv så gå in på Thefooonews.se och kolla!

 

Var med i tävlingen vi har också ;)

 

 

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

About

Gruppen består av

 

Felix Sandman 1998 15 år

     

 

Oscar (Ogge) Molander 1997 16 år

   

 

Omar Rudberg 1998 15 år

     

 

Oscar Enestad 1997 16 år

  

 

The Fooo bildades i December 2012 och har under bara ett halv år fått flera tusen tals fans.

 

22-24 April  var dom förband år Justin Bieber

 

12 Juli Sommarlovs morgon i Svt

 

17 Augusti Sommarkrysset i Tv4

 

20 September Fredagkväll Med Malin i SvtB + plattan

 

11 Oktober Mix Megapol

 

11 Oktober Världens Barn Galan i Svt

 

1-3 November Mini Turné

 

 

 

Följ dem här

     

 

Dom har 7 låtar släppta totalt

 

 

Kangaroos

Man Over Board

Troublemaker

The Link Up

Build A Girl

Freestyler ( Cover )

Fridays Are Forever

 

 

 

 

Fråga något så svarar vi! :D

210 besvarade frågor

Instagram

Ska ni på Idol Finalen?
 Ja
 Nej
Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

  

gshg

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards