The Fooo News

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av The Fooo News - 28 juli 2013 14:25

Det finns ett konto på Instagram @thefooofanclub ni borde verkligen gå in och följa dom om ni vill ha roliga bilder på killarna. Här är några av dom.   


           

HAHA den sista är min favorit   


Av The Fooo News - 28 juli 2013 14:23

   

Av The Fooo News - 28 juli 2013 03:03

Senast:
Linneas perspektiv:
Han drar med sig mig till sitt rum.
"Nå. Så vad Vill du göra?" Frågar jag honom.
"Det här." Han böjer sig mot mig och kysser mig djupt. Och långsamt.
Hans kyssar blir intensivare, och jag Måste skynda mig att andas in luft mellan kyssarna.


Linneas perspektiv: Jag vaknar upp i sängen bredvid Felix, det var fortfarande ingen hemma. Jag går upp och letar fram min mobil som låg längst ner i min väska, när jag tänder skärmen ser jag att jag har 7 olästa meddelanden.
Alla smsen var från Nellie " Vart är ni? Vi väntar på er" stod det på 6 av meddelandena på det sista stod det bara " Okej jag såg på Instagram att du sover hos Felix, kom över imorgon så kan vi hitta på något alla 4".
På instagram? Jag öppnade fort Instagram gick in på Felix profil och såg att han hade lagt upp en bild på mig när jag sov, jag kollar på bilden och skäms först lite men eftersom Felix la upp den på mig så kan ju jag lägga upp en på han när han sover. Jag går sakta fram till sängen där Felix ligger, jag försöker ta en bild där han inte ser så söt ut men det är helt omöjligt. Jag har tagit säker 25 bilder och han ser lika perfekt och snygg ut som vanligt. Jag tar ändå en av bilderna och lägger upp den på Instagram, jag taggar han i bilden och skriver " Vad söt du är när du sover älskling". När bilden är uppladdad plingar det till i Felix mobil, han vaknar och kollar "Linnea har tagit ett foto av dig" står det på skärmen. Han tittar på mig och går sedan in och kollar på bilden.
"Haha är det här för bilden igår" säger han och flinar.
"Kanske" säger jag och vänder mig om för att gå ner till köket. Jag hinner gå 3 steg innan Felix hoppar på mig bakifrån. Han drar ner mig på golvet och vi båda ligger där och skrattar, han tar tag i mig och drar mig närmare honom, han kysser mig försiktigt på läpparna och jag känner hans tunga glida in i min mun. Mitt under kyssen hör vi en hund skälla och komma mot oss, vi båda bryter bort från kyssen och sätter oss upp. Dante kom springandes, Felix föräldrar hade kommit hem.

Ogges perspektiv:
"BABY, BABY, BABY, OH."
Nellie fnissar, hon drar sin hand genom mitt hår. Sedan kysser hon mig djupt. Jag andas häftigt. Vi snurrar runt. Jag kysser hennes nacke. Hon kommer närmare mig. Vi fortsätter hångla.

Plötsligt stannar musiken.
"Vi dansar till den här istället!" Säger hon och byter låt.
Vi fortsätter dansa.
Denna låten var lugnare så vi dansade inte lika vilt nu.
Jag och Nellie hade åkt hem till mig efter vi besökt Linnea igår.
Tydligen så hade Linnea rymt från sjukhuset. Haha Badass. Nellie sov över hos mig igårkväll, Och hon skulle sova över ikväll också.
Vi fixar middag och går sedan till vardagsrummet för att äta. Efter vi ätit klart går vi in till mitt sovrum.
Nellies perspektiv:
Vi går in Ogges rum.
Jag sätter på mig tröjan jag hade på mig inatt när jag sov här.
Precis när jag vänder mig om ser jag Ogge dra av sig sin tröja. Åh satan vilken mage. Jag står där och stirrar, han vänder sig mot mig och skrattar.
Jag vänder bort blicken och känner hur jag rodnar.
Han kommer närmare mig och kramar om mig.
"Du är så gullig." Säger han och ler.
Hans kram är varm och mysig. Jag lägger mig ner i sängen och han lägger sig bredvid. Fortfarande utan tröja.
Jag lägger mitt huvudet på hans arm, och handen på hans mage.
"Godnatt sötis."
Han drar bort en slinga hår från mitt ansikte, och kysser mig mjukt.
"Godnatt Babe." Säger jag och kysser han tillbaka.
Han lägger sin andra arm runt mig och lägger sig på sidan. Tillslut somnar vi båda.
Jag vaknar av att de plingar på dörren. Jag försöker resa på mig men det går inte. Ogge håller fortfarande om mig.
"Ogge, det plingar på dörren!" Säger jag försiktigt och puttar lätt på honom. Han sover fortfarande. Jag puttar ännu hårdare på honom. Han vaknar till med ett ryck. På något sätt lyckas han ramla ner för sängen. Samtidigt som han håller i mig.
Jag börjar skratta.
"Vilken tur att jag höll i min prinsessa, så att hon inte skadade sig!" Säger han och pussar mig i pannan.
"Det plingade på dörren. Det var därför jag väckte dig!" Säger jag och fnissar.
Han släpper taget om mig så att jag kan resa mig upp.
Sedan reser han sig själv upp, och vi går till dörren.
"Fan vad lång tid det tog att öppna dörren då." Säger Linnea när jag öppnar dörren. Ogge kommer bakom mig i dörröppningen.
"Heey!" Säger han när Felix och Linnea kliver in.
"Ska bara sätta på mig en tröja!" Säger han och springer iväg till sitt rum.
"Avbröt vi något?" Säger Linnea och kollar på mig. Hon blinkar med ena ögat.
"Ja. Våran sömn!"
Linnea tittar på Felix och de börjar båda skratta.

NY BLOGGPORTAL!

Vi har flyttat bloggen till blogg.se nu

 

Inläggen är flyttade osv så gå in på Thefooonews.se och kolla!

 

Var med i tävlingen vi har också ;)

 

 

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

About

Gruppen består av

 

Felix Sandman 1998 15 år

     

 

Oscar (Ogge) Molander 1997 16 år

   

 

Omar Rudberg 1998 15 år

     

 

Oscar Enestad 1997 16 år

  

 

The Fooo bildades i December 2012 och har under bara ett halv år fått flera tusen tals fans.

 

22-24 April  var dom förband år Justin Bieber

 

12 Juli Sommarlovs morgon i Svt

 

17 Augusti Sommarkrysset i Tv4

 

20 September Fredagkväll Med Malin i SvtB + plattan

 

11 Oktober Mix Megapol

 

11 Oktober Världens Barn Galan i Svt

 

1-3 November Mini Turné

 

 

 

Följ dem här

     

 

Dom har 7 låtar släppta totalt

 

 

Kangaroos

Man Over Board

Troublemaker

The Link Up

Build A Girl

Freestyler ( Cover )

Fridays Are Forever

 

 

 

 

Fråga något så svarar vi! :D

210 besvarade frågor

Instagram

Ska ni på Idol Finalen?
 Ja
 Nej
Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

  

gshg

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards