The Fooo News

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av The Fooo News - 19 juli 2013 23:28

Senast:

Felix perspektiv:
Extra sängen jag skulle sova i stod på andra sidan rummet.
"Är det okej om jag drar extrasängen närmare dig?"
"Ja eller så skiter du i extrasängen och sover uppe hos mig" säger Linnea

Jag ler mot Linnea och gå mot sängen och kryper upp bakom henne, jag lägger armen runt hennes







Linnea's perspektiv:
Jag vaknar av att en sjuksköterska kommer in i mitt rum.
Felix håller fortfarande om mig, jag vänder mig mot honom och ser att han fortfarande sover. Gud vad gullig han är. Helt plötsligt öppnar han ögonen försiktigt, han ler.
"Hey sötis, sovit gott?" Frågar han.
"Ja, dudå?"
Han svarar inte utan, utan kysser mig bara mjukt.
Jag kysste tillbaka honom snabbt, sen drog jag bort läpparna.
Han gav mig en frågade blick, jag nickade bakåt. Han tittade upp och tittade bakom mig, där såg han sjuksköterskan.
"Ja du verkar må bättre iallafall." Sa sköterskan till mig.
Jag och Felix tittade på varandra och börja fnissa. Han drog bort en hårslinga från mitt ansikte, sedan reste han sig upp ur sängen. Han gick bort till badrummer för att byta om och samtidigt berättar sköterskan att jag kan få lämna sjukhuset idag och plockar fram mina vanliga kläder.
Sjuksköterskan lämnar rummet och jag börjar klä på mig mina kläder. Jag lägger sjukhus kläderna i sängen och knyter på mig skorna. När Felix kommer ut från badrummet går jag försiktigt fram till honom, jag kramar honom hårt och håller kvar honom i mina armar. " Jag får åka hem idag# viskar jag till honom. "Åå ja! Vi måste ringa Ogge och Nellie, vi kan väll hitta på något alla 4 då"
 
Ogge's perspektiv:
När jag vaknade låg Nellie fortfarande och sov. Hon låg med huvudet på mitt bröst, och med handen på min mage.
Plötsligt plinga min mobil till, det råkade väcka Nellie.
"Förlåt om jag väckte dig."
Jag hade fått ett sms från Felix,
"Linnea får åka hem tidigare, ska vi hitta på något alla 4 idag?" Läser jag högt.
"Ja det kan vi väll göra." Sa Nellie med en hes morgonröst.
Hahahaha vad gullig hon låter.
Hon reser på sig och går in i badrummet. "Är det okej om jag tar en dusch?" Frågar hon
"Ja, du kan ta en ny handduk från garderoben"
"Kommer snart" säger hon med ett leende. Hon går och hämtar en handduk och går sedan in i badrummet igen. Dörren stänger hon bakom sig.
Nellie's perspektiv:
Jag tar en snabb dusch. Jag lindar in mig i handduken och går ut ur badrummet.
Mina väska med mina andra kläder låg bredvid sängen.
Ogge sitter på sängen och tittar på mig. Han biter sig i läppen. Jag tar fram nya underkläder, ett par jeansshorts och ett svart linne.
Jag gick in i badrummet igen och klädde på mig. Innan jag gick ut till Oscar igen satte jag på mig lite mascara och borstade igenom mitt hår.
Ogges perspektiv:
Felix ringer.
" Tja mannen " svarar jag när jag ser att det är Felix som ringer
" Eyyo! Kan du hämta mig och Linnea på sjukhuset?"
"Ja absolut ska ja ta Linnea på styret, Nellie bakom mig så springer du bredvid då eller? Hur ska jag få plats med det"
"A juste, hehe men vi tar bussen in till stan så ses vi vid gallerian vid 13 tiden" Felix skrattar och slänger på luren.
Jag går ner i köket och slänger ihop en snabb frukost för mig och Nellie. När vi ätit klart går vi ut till garaget där mopeden står.
"Var är moppen" Skriker jag när jag kommer in och ser att den är borta.
"Jaha då får vi åka buss" säger Nellie bakom mig. Vi börjar gå mot busshållplstsen som bara ligger några meter från mitt hus. Vi sitter och väntar på bussen. Jag flyttar mig närmare henne och lägger min arm på hennes axel. Hon tar fram sin mobil och öppnar kameran.
"Le" säger hon.
Jag flyttar mitt huvud närmare hennes så att vi båda ska synas på skärmen. Vi tar massa gulliga och roliga bilder.
"Okej en puss på kinden bild nu då" säger hon.
Jag pussar henne på kinden. Precis innan hon ska ta bilden vänder hon sig mot mig och kysser mina läppar.
"Luuuring" fnissar hon. Bussen kommer och vi hoppar på, det var inte mycket folk på bussen, men vi bestämmer oss för att sitta längst bak iallafall.
Jag tar Nellies hand och sitter bara och kollar på henne.
"Vad är det?" Säger hon och ler osäkert mot mig.
"Du är bara så fin och underbar."
Hon börjar rodna, och jag såg att hon blev lite blyg.
Jag släpper hennes hand och tar istället upp handen till hennes käke. Jag vänder hennes ansikte mot mitt. Våra läppar är bara några centimeter ifrån varandra.
"Jag tror vi..."börjar hon
Jag pressar mina läppar mot hennes i en blöt kyss.
"...ska av nu"
"Jaha redan framme." Säger jag och ler, hon tar min hand och vi ska precis gå ut när någon stoppar oss.
"Jag såg allt..." Sa en tjej med en dryg ton på rösten
Av The Fooo News - 19 juli 2013 22:30

 Här är lite om Tävlingen killarna har just.   



NY BLOGGPORTAL!

Vi har flyttat bloggen till blogg.se nu

 

Inläggen är flyttade osv så gå in på Thefooonews.se och kolla!

 

Var med i tävlingen vi har också ;)

 

 

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

About

Gruppen består av

 

Felix Sandman 1998 15 år

     

 

Oscar (Ogge) Molander 1997 16 år

   

 

Omar Rudberg 1998 15 år

     

 

Oscar Enestad 1997 16 år

  

 

The Fooo bildades i December 2012 och har under bara ett halv år fått flera tusen tals fans.

 

22-24 April  var dom förband år Justin Bieber

 

12 Juli Sommarlovs morgon i Svt

 

17 Augusti Sommarkrysset i Tv4

 

20 September Fredagkväll Med Malin i SvtB + plattan

 

11 Oktober Mix Megapol

 

11 Oktober Världens Barn Galan i Svt

 

1-3 November Mini Turné

 

 

 

Följ dem här

     

 

Dom har 7 låtar släppta totalt

 

 

Kangaroos

Man Over Board

Troublemaker

The Link Up

Build A Girl

Freestyler ( Cover )

Fridays Are Forever

 

 

 

 

Fråga något så svarar vi! :D

210 besvarade frågor

Instagram

Ska ni på Idol Finalen?
 Ja
 Nej
Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

  

gshg

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards