The Fooo News

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av The Fooo News - 15 juli 2013 23:45

Hej, vi tänkte göra en ny video till killarna och undrar om några foooers vill vara med, vi behöver bilder,texter,collage ALLT som har med killarna att göra, så har du en bild med killarna eller ett collage på dom du gjort eller bara något du vill säga till killarna skicka det till thefooonews@outlook.com har du en video du vill , ha med kan du skicka den allt går bra   

Men tänk på att vi lägger upp den på youtube.

Av The Fooo News - 15 juli 2013 01:22

Senast:

Felix perspektiv:

Jag måste verkligen prata med Linnea! Oscar och Omar spelar bordpingis, Nellie och Ogge kollar på film. Jag gick för att prata med Linnea men jag hittade inte henne. Efter en stund hittar jag henne, hon satt intryckt mot en vägg med händerna för ansiktet. Jag gick fram till henne och sjönk ner bredvid henne.



 

Felix perspektiv:

Jag tog bort hennes händer från ansiktet. Hennes smink var helt utsmetat runt ögonen.

"Vad har hänt" frågade jag och kramade om henne. Hon kollade på mig och torkade bort sminket under ögonen. Hon ställde sig upp och fixade till håret lite.

"Efter att du pratade med Omar har du varit jätte konstig, vad gjorde jag för fel" säger hon och är på väg mot dörren.

"Nej, vänta. Stop!" Jag tar tag i hennes arm och drar henne mot mig.

"Är det de du tror" frågar jag med mjuk röst.

"Uppenbarligen var det väl något fel med det eftersom du inte pratat med mig efter kyssen" säger hon och vänder sig mot dörren igen. Hennes ögon blev fyllda av tårar, hon kollade på mig en stund och gick sedan mot dörren. Jag tog tag i henne igen och kramade henne.

"Nej, det var absolut inget fel med det. Kyssen var underbar, jag gillar verkligen dig Linnea." Viskade jag till henne samtidigt som jag kramade henne.

"Vad sa Omar till dig då" hennes röst blev klarare.

"Har hon sagt att hon gillar dig eller. När han sa det så tänkte jag på allt som hänt, men jag gillar verkligen dig Linnea" Hon kollade på mig och log.

"Jag gillar dig också" Sa hon och kysste mig. Jag drar henne närmare mig, Hon kysste mig igen, denna gången djupare och jag kände hennes tunga glida in i min mun. Precis då öppnas dörren och Oscar,Omar och Daff kommer in.

"ojojoj, här går det vilt till" Skämtar daff och skrattar.

När dom gått in i själva studiorummet kollar vi bara på varandra och skrattar. Jag tar hennes hand, ger henne en försiktig puss på kinden och drar med henne in till dom andra.

Daffs perspektiv:

"Haha, Lilla Felix har blivit stor nu." Sa jag retsamt till Felix när han kom in i rummet. Jag bad Felix följa med oss in till studiorummet.
"Jo det är såhär killar, vi ska släppa en ny låt nästa månad, så vi måste repa dansen och spela in det sista till låten!"
"Vad kul! Men vart är Ogge?" Sa Oscar helt plötsligt.
"Jag vet inte, vi får gå och leta"
Vi letade igenom alla rum, inget spår av honom, det sista rummet som fanns var tvrummet.
Felix öppnade dörren hastigt.
Ogge hoppade till.


Ogges perspektiv:
Filmen var snart slut, men vi hade inte kollat så mycket. Vi myste istället. Nellie lutade sig mot mig och jag höll om henne. Jag Trodde hon somnat men helt plötsligt satte hon sig upp och tittade på mig.
"Vad är det?" Sa jag.
Hon svarade inte, hon tryckte bara sina läppar mot mina. Jag besvarade hennes kyss. Våra Kyssar blev längre och djupare, jag tog i hennes midja och drog henne närmare mig. Hon satte sina händer bakom mitt huvud och kysste mig samtidigt hårdare.
"OGGE"
Dörren stod öppen.
Där stod Felix, Oscar Omar och Daff

"Ogge kom jag vill prata med er!"

Av The Fooo News - 15 juli 2013 00:30

Hej! Förlåt för att vi inte uppdaterat så mycket idag men killarna är ju lediga och dom gör inte så mycket haha. Men iallafall del 4 av novellen är snart uppe!

 

NY BLOGGPORTAL!

Vi har flyttat bloggen till blogg.se nu

 

Inläggen är flyttade osv så gå in på Thefooonews.se och kolla!

 

Var med i tävlingen vi har också ;)

 

 

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

About

Gruppen består av

 

Felix Sandman 1998 15 år

     

 

Oscar (Ogge) Molander 1997 16 år

   

 

Omar Rudberg 1998 15 år

     

 

Oscar Enestad 1997 16 år

  

 

The Fooo bildades i December 2012 och har under bara ett halv år fått flera tusen tals fans.

 

22-24 April  var dom förband år Justin Bieber

 

12 Juli Sommarlovs morgon i Svt

 

17 Augusti Sommarkrysset i Tv4

 

20 September Fredagkväll Med Malin i SvtB + plattan

 

11 Oktober Mix Megapol

 

11 Oktober Världens Barn Galan i Svt

 

1-3 November Mini Turné

 

 

 

Följ dem här

     

 

Dom har 7 låtar släppta totalt

 

 

Kangaroos

Man Over Board

Troublemaker

The Link Up

Build A Girl

Freestyler ( Cover )

Fridays Are Forever

 

 

 

 

Fråga något så svarar vi! :D

210 besvarade frågor

Instagram

Ska ni på Idol Finalen?
 Ja
 Nej
Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

  

gshg

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards