The Fooo News

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av The Fooo News - 21 juli 2013 23:32

En gammal intervju från svt med killarna   



Av The Fooo News - 21 juli 2013 23:25

När killarna var på sommarlov  

Av The Fooo News - 21 juli 2013 22:56

3 jätte söta bilder på Felix         

Av The Fooo News - 21 juli 2013 22:44

   

Två bilder från när Oscar Enestad var i Dalarna.  Jag träffade honom av en slump och kan säga att det var så sjukt att träffa han. Den morgonen trodde jag verkligen inte att jag skulle få träffa självaste Enis. Han var sådär kramgo som alla säger och riktigt myyysig av sig. Ni kan läsa hela inlägget om de HÄÄR .  (och ja, jag är ny här på bloggen, ska bli kul att få vara med att uppdatera om favoritkillarna)

Av The Fooo News - 21 juli 2013 22:41

@OscarMolander97: Have you all learned/tried to do the parkour jump "Speed" ? ?

Av The Fooo News - 21 juli 2013 21:43

Senast:

Jag släpper hennes hand och tar istället upp handen till hennes käke. Jag vänder hennes ansikte mot mitt. Våra läppar är bara några centimeter ifrån varandra.
"Jag tror vi..."börjar hon
Jag pressar mina läppar mot hennes i en blöt kyss.
"...ska av nu"
"Jaha redan framme." Säger jag och ler, hon tar min hand och vi ska precis gå ut när någon stoppar oss.
"Jag såg allt..." Sa en tjej med en dryg ton på rösten

 

 

 

Nellies perspektiv:
Vi gick till gallerian, när vi kom ser vi Linnea och Felix sitta vid Frozen Yoghurt Shopen.
Jag och Ogge gick och köpte oss varsin yoghurtglass och satte oss sedan bredvid Linnea och Felix.
"Åh jag älskar denna glass" Sa Linnea.
"Äntligen fick du smaka glassen." Sa jag och fnissade.
"Vad menar Du?" Sa Ogge.
"Förra gången vi var här tappade hon sin glass på Felix. Det var så vi träffades..." Jag och Ogge tittade på varandra och började sedan skratta.
"Linnea jag är glad att du tappa din glass på mig. Annars hade vi aldrig träffats." Sa Felix och pussade henne på kinden.
Vi skrattade ännu mer, Felix och Linnea tittade på oss konstigt, innan de sedan deltog i vår skrattattack.
Efter vi ätit upp glassen gick vi innan på massa affärer. Felix har sin arm hela tiden runt henne, så att hon inte faller ihop. Eftersom att hon fortfarande är yr från hjärnskakningen.

"Ska vi åka hem till mig?" Frågar jag. Vi har shoppat massor idag, och vi var alla ganska trötta.
Vi drog hem till mig och kollade på film.
"Ska vi se skräckfilm?" Ogge flinade mot mig.
"Ha ha ha" sa jag och lipade till honom.
"Fast det var ju ganska mysigt iallafall." Fortsatte jag.
"Vad pratar ni om?" Sa Felix och skrattade osäkert.
"Ingenting.." svarade vi samtidigt.
"Juste, eran hångelstund." Felix, blinkade mot mig.
"Nej men ska vi se en skräckfilm då?" Sa Linnea.
"Ja." Ogge gav mig en flörtig blick


Felix perspektiv:

"Kan inte du och Ogge gå ner och fixa något vi kan äta till filmen, så väljer jag och Linnea film"

"Okej men ta inte en allt för läskig film bara" Säger Nellie och kollar på Ogge. Ogge och Nellie gå ner i köket och man hör ända upp hur dom skojar med varandra.

Jag går fram till Linnea i sängen och sätter mig bredvid henne. " Vilken film vill du se" viskar jag till henne och kysser henne försiktigt...

Av The Fooo News - 21 juli 2013 21:37

Förlåt för att det inte blev någon novell igår men det hände lite saker men det kommer två delar ikväll, så ni behöver inte vänta längre.   

Av The Fooo News - 21 juli 2013 13:27

Om ni är inne på bloggen genom datorn kan ni se att högst upp är det en rosa sak, där kan ni lyssna på alla killarnas låtar samtidigt som ni läser bloggen. Alla 5 låtar finns inlagda i en spellista där, och den kommer uppdateras så fort killarna släpper en ny låt.

Är det något ni vill att vi ska börja blogga mer om eller något ni saknar på bloggen skriv en kommentar så ska vi försöka fixa det.   

NY BLOGGPORTAL!

Vi har flyttat bloggen till blogg.se nu

 

Inläggen är flyttade osv så gå in på Thefooonews.se och kolla!

 

Var med i tävlingen vi har också ;)

 

 

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

About

Gruppen består av

 

Felix Sandman 1998 15 år

     

 

Oscar (Ogge) Molander 1997 16 år

   

 

Omar Rudberg 1998 15 år

     

 

Oscar Enestad 1997 16 år

  

 

The Fooo bildades i December 2012 och har under bara ett halv år fått flera tusen tals fans.

 

22-24 April  var dom förband år Justin Bieber

 

12 Juli Sommarlovs morgon i Svt

 

17 Augusti Sommarkrysset i Tv4

 

20 September Fredagkväll Med Malin i SvtB + plattan

 

11 Oktober Mix Megapol

 

11 Oktober Världens Barn Galan i Svt

 

1-3 November Mini Turné

 

 

 

Följ dem här

     

 

Dom har 7 låtar släppta totalt

 

 

Kangaroos

Man Over Board

Troublemaker

The Link Up

Build A Girl

Freestyler ( Cover )

Fridays Are Forever

 

 

 

 

Fråga något så svarar vi! :D

210 besvarade frågor

Instagram

Ska ni på Idol Finalen?
 Ja
 Nej
Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

  

gshg

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards