The Fooo News

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av The Fooo News - 12 juli 2013 23:22

Senast: (Nellies Perspektiv)
"Hej, Nellie heter jag" sa jag och skakade hans hand.
"Skulle ni vilja hänga lite med mig och mina kompisar?" Sa han plötsligt.
 

Linneas perspektiv:

"Ja gärna vi har inget annat för oss" Sa jag och kollade på Nellie. Jag lyfte upp mina väskor och började gå.

"Din väska ser tung ut" sa Felix och tittade mot dig när ni gick ut från gallerian tillsammans. Du kämpade för att hålla samma tempo som dem. Men med en väska som var så tung var det inte så enkelt. Du nickade. Han stannade upp.
"Ska jag hjälpa dig sötis?"

Felixs perspektiv:
Jag såg hur Linnea kämpade med sin stora väska, så jag erbjöd mig själv att hjälpa henne. Ett litet fnissande utbröts hos tjejerna. Hon sa att hon inte behövde någon hjälp och log sedan mot mig.
"Jag tänker hjälpa dig oavsett vad du säger" sa jag och tog väskan ur hennes armar.


Nellies perspektiv:
Vi skulle möta Felixs kompisar på Stureplan, så vi gick dit. Felix bar Linneas väska, det såg faktiskt ut som han inte alls tyckte det var jobbigt. De gick och pratade med varandra hela vägen. De ville att jag skulle vara delaktig i deras konversation men det enda jag kunde tänka på var Vilka Felixs kompisar skulle vara. Jag gick och dagdrömde när Felix plötsligt ökade Tempot.
"GRABBAR!" Ropade han till tre stycken killar. De stod under svampen.


Felixs perspektiv: Ogge, Oscar och Omar stod under svampen och väntade. Jag ropade på dem och ökade tempot, de såg mig och kom emot mig.
"Tjaa Felix" sa Killarna i kör och sedan gav de mig alla ett löst slag på näven. Något vi alla gjorde när vi träffades.
"Vilka är dessa tjejer?" Frågade Ogge.
"Hej jag heter Linnea" Sa Linnea och sträckte fram handen mot killarna. De sträckte alla fram sina händer och presenterade sig.

Nellies perspektiv:
Det var killarna från The Fooo. Mitt hjärta slog lite snabbare och jag kollade på Linnea med en ivrig blick. Hon hälsade på killarna. Han som presenterade sig själv som Omar drog in Linnea i en kram. Han pussade henne på kinden. Jag såg i ögonvrån hur Felix spände sig.
"Hej jag heter Nellie" Sa jag och sträckte också fram handen.
Den första jag hälsade på var Oscar E. Han skakade min hand och presenterade sig och gav mig sedan ett stort leende.
Omar gav även mig en kram. Den sista jag skulle hälsa på var Ogge. Ett stort leende spred sig på mina läppar. Gud vad snygg han är. "Hej, jag är Ogge, vad heter du?" Sa han och tittade på mig med sina fina ögon.
"Nellie"
"Vilket fint namn" Sa han. Jag kände hur mina kinder hettades upp. Han öppnade upp sina armar för en kram. Jag kramade honom tillbaka. Precis när jag skulle släppa honom kände jag hur han kramade om mig lite hårdare innan han släppte taget.'


Ogges perspektiv: Jag såg hur Omar krama Nellie. Han tittade in i hennes ögon efter kramen och hon tittade tillbaka och log lite osäkert. Nu kom hon fram till mig. Hon var lika lång som mig, hennes ögon var blåa. Jag såg hur hon log mot mig, så jag kramade henne direkt efter att hon sagt sitt namn. Det var en mysig kram. Jag ville verkligen inte släppa taget. Men jag var tvungen att göra det. Hon tittade på mig och jag såg hur hon rodnade.


Oscar E's perspektiv:
Jag såg hur Felix argt tittade på Omar när han gav Linnea en puss på kinden. Felix gillar nog Linnea, annars Skulle han aldrig brytt sig sådär mycket.
"Vart ska vi gå nånstans då?" Frågar Nellie.
"Ska vi dra till studion?" Säger Felix.
Nellie och Linnea tittade på varandra och nickar glatt.

Vi var påväg mot studion men Felix och Linnea kom mer och mer efter, Nellie och Ogge började också halka efter det var bara jag och Omar som höll tempot mot studion.

Av The Fooo News - 12 juli 2013 22:55

Namn: Omar Rudberg

Född: 12 nov 1998
Från: Kungsbacka
Stjärntecken: Skorpionen

Dold talang: Parkour
Favorit måltid: Enchilada

 
 
Av The Fooo News - 12 juli 2013 22:35

Namn: Oscar "O.G" Molander
Född: 24 feb 1997
Från: Stockholm
Stjärntecken: Fiskarna
Dold talang: Skateboarding
Favorit måltid: Fondue och potatisgratäng
Favoritämnen: Musik och idrott


 

Av The Fooo News - 12 juli 2013 20:52

Hoppas ni haft en bra dag, ni som träffa de imorse på Sommarlov måste haft det väldigt trevligt, ikväll kommer det upp del 2 av Novellen, det kommer inte vara lika tråkigt som det första kapitlet! Hoppas ni kommer gilla det!
/Nellie

Av The Fooo News - 12 juli 2013 17:06

FELIX SANDMAN:

Född: 25 Oktober 1998
Från: Stockholm
Stjärntecken: Skorpion
Dold talang: Skidåning
Favorit mat: Fondue

Den bästa saken med att vara med i The Fooo?
- Jag får då chansen att arbeta med det jag älskar och med de personer jag älskar

Vart skulle du helst vilja resa?
- Till något exotiskt ställe! Jag älskar äventyr!
 
 

Av The Fooo News - 12 juli 2013 14:52

Jag håller på att fixa ett nytt skal eftersom mitt tidigare har gått sönder. Så vilken bild tycker ni jag ska ha på? :)

Av The Fooo News - 12 juli 2013 14:43

Killarna har nu en egen sida Thefooo.com
Massa snygga bilder och annat om killarna.

Förresten så kommer killarnas låtar ut på Spotify snart!   


 

[Bild]

NY BLOGGPORTAL!

Vi har flyttat bloggen till blogg.se nu

 

Inläggen är flyttade osv så gå in på Thefooonews.se och kolla!

 

Var med i tävlingen vi har också ;)

 

 

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

About

Gruppen består av

 

Felix Sandman 1998 15 år

     

 

Oscar (Ogge) Molander 1997 16 år

   

 

Omar Rudberg 1998 15 år

     

 

Oscar Enestad 1997 16 år

  

 

The Fooo bildades i December 2012 och har under bara ett halv år fått flera tusen tals fans.

 

22-24 April  var dom förband år Justin Bieber

 

12 Juli Sommarlovs morgon i Svt

 

17 Augusti Sommarkrysset i Tv4

 

20 September Fredagkväll Med Malin i SvtB + plattan

 

11 Oktober Mix Megapol

 

11 Oktober Världens Barn Galan i Svt

 

1-3 November Mini Turné

 

 

 

Följ dem här

     

 

Dom har 7 låtar släppta totalt

 

 

Kangaroos

Man Over Board

Troublemaker

The Link Up

Build A Girl

Freestyler ( Cover )

Fridays Are Forever

 

 

 

 

Fråga något så svarar vi! :D

210 besvarade frågor

Instagram

Ska ni på Idol Finalen?
 Ja
 Nej
Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

  

gshg

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards