The Fooo News

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av The Fooo News - 14 juli 2013 15:46

Nu är Enestad på väg till Dalarna igen, men vi vet inte vart i Dalarna.

Av The Fooo News - 14 juli 2013 01:42

Senast:

"Ska vi dra till studion?" Säger Felix.

Nellie och Linnea tittade på varandra och nickar glatt.

Vi var påväg mot studion men Felix och Linnea kom mer och mer efter, Nellie och Ogge började också halka efter det var bara jag och Omar som höll tempot mot studion.



Ogges perspektiv:

Jag och Nellie gick och pratade om allt möjligt påväg till Studion. Hon var så fin. Jag kunde inte slita blicken från henne. Hon kollade på mig och log. Jag la armen runt hennes axel och drog henne närmare mig.
"Du är gullig när du rodnar" viskade jag i hennes öra.
Vilket gjorde att hon började rodna mer än förrut.


Felixs perspektiv:
Jag och Linnea hade hamnat lite efter alla andra, jag såg att Ogge och Nellie gick en bit längre fram. Ogge höll om henne när det gick.
"Åh vad gulligt" Säger Linnea och pekar på Nellie och Ogge.
"Du är gullig" Säger jag och lägger min arm runt hennes midja. Hon vänder sig mot mig för att pussa min kind, jag skulle precis göra samma sak. Det slutar med att våra läppar är bara någon centimeter ifrån varandras. Jag biter mig i läppen
Du känner hennes varma andedräkt mot dig precis innan du böjer dig fram yttligare och kysser hennes mjuka läppar. Du känner att hon ler genom kyssen. Ni fortsätter att kyssas i några sekunder innan ni tar bort era läppar från varandra. Linnea kollade snabbt bort och rättade till väskan som hade ramlat ner från axeln.

Omars perspektiv: Jag och Oscar gick före de andra, precis innan vi skulle gå in vände jag mig om. Jag såg Felix kyssa Linnea. Även fast jag knappt kände henne, blev jag lite svartsjuk. Jag började gå mot Felix och Linnea och tar tag i Felix arm och drar med honom en bit bort.

"Har hon sagt att hon gillar dig eller" sa jag med en irriterande röst till felix. Han hann inte svara förens jag vände mig om och sprang ikapp Linnea.

"Ska vi gå in" frågade jag Linnea och öppnade dörren.

"Gå in du jag väntar på Felix" sa hon och gick mot Felix.


Felix perspektiv:

Tänk om Omar har rätt, tänk om jag gått på för fort, hon kanske inte alls gillar mig!

"Linnea.." sa jag lite tyst när Linnea kommit fram till mig.

"Ja, vad är det" Frågar hon och kramar om mig.

Vad skulle jag säga? Gillar du mig, det låter ju jätte konstigt.

Jag visste inte vad jag skulle säga och jag kände hur tårarna började komma, Omar kanske hade rätt hon gillar säkert inte mig på det sättet.

"Nej det var inget kom så går vi in" Sa jag och tog upp väskorna och gick mot dörren in till studion.


Linneas perspektiv:

Gud vad Felix beter sig konstigt, vad sa Omar till honom igenkligen.

Jag gick in i studion och när jag kom in hade dom redan börjat. Omar kom ut från inspelningsrummet och Felix skulle gå in, jag passade på att prata med Omar om vad han hade sagt till Felix.

"Omar, kom jag måste prata med dig" skrek jag till honom när han kom ut.

Omars perspektiv:

Vad vill hon mig? Jag gick sakta fram mot Linnea och när jag kommit fram till henne gav jag henne en stor kram. Felix kollade på oss och gick sedan in i studion.

"Vad har du sagt till Felix" frågade hon.

"Inget jag frågade bara om ni hade något på g" sa jag och log mot henne.

Linnea sa inget mer hon gick bort och satte sig vid Nellie och Ogge.


Ogges perspektiv:

"Hej Linnea, hur går det med Felix" frågade jag skämtsamt när hon kom och satte sig i soffan bredvid mig och Nellie.

"Jag vet inte, ja känner mig bara så dum!" Sa hon och satte händerna för ansiktet.

Jag gav Nellie en puss på kinden och viskade till henne.

"Det här är nog inget för mig, du kan väl prata med henne så går jag och väljer en film vi kan kolla på sen"

Jag reste mig från soffan och gick för att välja en film vi skulle se ikväll.


Nellie's perspektiv:
Linnea tog bort händerna från ansiktet.
"Hur är det?" Frågade jag försiktigt.
"Allt är bara så komplicerat. Felix kysste mig och nu beter han sig jättekonstigt. Jag Vet inte om jag har gjort något fel!"
"Det löser sig nog ska du se."sa jag lugnade och satte min hand på hennes rygg.

"Vill du titta på film med mig och Ogge?"
Ett busigt leende spred sig på hennes läppar.
"Skulle jag kunna göra, men måste prata med Felix. Plus att jag tror att ni kanske vill vara lite ensamma" Hon blinkade med ena ögat och skrattade.
Hon reser sig ur soffan och går ut från rummet. Jag sitter där själv i några minuter innan Ogge äntligen kommer tillbaka.
"Jag valde den här" Han visade fodralet till filmen. Såklart. En skräckfilm.
Han startar filmen och sätter sig nära mig. Jag hatar skräckfilmer, men jag känner mig trygg med honom bredvid mig. Efter en stund lägger han armen på min axel, jag lutar mitt huvud mot honom. Filmen var inte så läskig. Än. Helt plötsligt hoppade monstret i filmen fram. Jag var verkligen inte beredd på det så jag skrek till. Jag vände mig mot Ogge och gömde mitt ansikte precis nedanför hans nacke.
"Det är ingen fara gumman" sa han och kysste mitt huvud mjukt.

Ogges perspektiv:
Hon tittade upp på mig, vad gullig hon är när hon är rädd. Jag tittade in i hennes vackra ögon i några sekunder.
Jag lutade mig närmare henne, ända tills våra läppar möttes i en mjuk kyss.

Felix perspektiv:

Jag måste verkligen prata med Linnea! Oscar och Omar spelar bordpingis, Nellie och Ogge kollar på film. Jag gick för att prata med Linnea men jag hittade inte henne. Efter en stund hittar jag henne, hon satt intryckt mot en vägg med händerna för ansiktet. Jag gick fram till henne och sjönk ner bredvid henne.

Av The Fooo News - 14 juli 2013 01:19

Här är några super fina bilder från Malmö som Sandra Åberg tagit.   

                                 

NY BLOGGPORTAL!

Vi har flyttat bloggen till blogg.se nu

 

Inläggen är flyttade osv så gå in på Thefooonews.se och kolla!

 

Var med i tävlingen vi har också ;)

 

 

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

About

Gruppen består av

 

Felix Sandman 1998 15 år

     

 

Oscar (Ogge) Molander 1997 16 år

   

 

Omar Rudberg 1998 15 år

     

 

Oscar Enestad 1997 16 år

  

 

The Fooo bildades i December 2012 och har under bara ett halv år fått flera tusen tals fans.

 

22-24 April  var dom förband år Justin Bieber

 

12 Juli Sommarlovs morgon i Svt

 

17 Augusti Sommarkrysset i Tv4

 

20 September Fredagkväll Med Malin i SvtB + plattan

 

11 Oktober Mix Megapol

 

11 Oktober Världens Barn Galan i Svt

 

1-3 November Mini Turné

 

 

 

Följ dem här

     

 

Dom har 7 låtar släppta totalt

 

 

Kangaroos

Man Over Board

Troublemaker

The Link Up

Build A Girl

Freestyler ( Cover )

Fridays Are Forever

 

 

 

 

Fråga något så svarar vi! :D

210 besvarade frågor

Instagram

Ska ni på Idol Finalen?
 Ja
 Nej
Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

  

gshg

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards