The Fooo News

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av The Fooo News - 16 juli 2013 23:57

Senast: "Hörde du vad vi pratade om" Säger Felix och kollar på mig förvånat.
"haha ja man hörde er jätte bra, kom nu" När vi kommer ut till dom andra sitter dom där och väntar på oss.
"förlåt" säger Felix och kollar ner i golvet.
"Det är lugnt men kom nu, ni ska få höra eran nya låt" Säger Daff och vinkar in honom i rummet.
Nellies perspektiv:
Jag tar med mig Linnea in i TV rummet så vi inte stör killarna.
"Linnea, Ogge är världens bästa kille, vet du vad han gjorde nyss!"





Nellies perspektiv:
"Okej såhär var det." började jag." Ogge drog med mig in till Inspelningsrummet, helt plötsligt låg en gitarr på bordet.
Han slog några ackord. Sen började han sjunga 
"If i could Build a girl, i Build her just like you" I'd stay Up day and night to make her just like you. ÅH Gud vad duktig han var på att sjunga. Han sa att det var deras senaste låt!" Jag var så glad när jag berättade det att jag mest mumlade.
"Är du seriös Nellie?! Sjöng han en låt för dig? Nä vad gulligt. Kolla vad felix la ut på twitter" hon visar en bild på henne och Felix med texten "Jag är så glad att jag har dig Linnea " " 
"Jaa, åh dom är så underbara vill bara gå och krama honom igen" 
"Du får vänta lite med det, de håller på att spela in just nu, ska vi dra hem till dig och lämna mina väskor? Börjar bli ganska trött på att släpa runt på dem" Sa Linnea och suckade. 
När jag tänker efter har vi inte varit hemma någonting sen vi kom med tåget från Dalarna. Vi gick direkt till Gallerian och sedan mötte vi ju killarna."
"Hahaha okej då" sa jag och började gå mot dörren.
Linneas perspektiv:
Jag och Nellie går ner för trappen och öppnar sedan porten för att gå ut genom studion. Cirka 10 st tjejer stod utanför porten och väntade på killarna. 
Alla blickar vändes mot oss. 
"Är de du som är Linnea?" Sa en utav tjejerna kaxigt.
"Ja det är jag" sa jag lugnt som svar.
Hon gav mig en dryg blick. 
"Kom" Sa Nellie till mig och drog mig igenom alla tjejer. Jag kände deras blickar bränna i ryggen på mig.
Vi ökade farten. 
Busshållplatsen var vid hamnen. Vi stod där och väntade. Plötsligt hörde jag några fotsteg närma sig. Men innan jag hann vända mig känner jag en hård smäll mot mitt huvud.
Allt svartnar för mig.
Nellies perspektiv:
Linnea föll handlöst ner på marken. Jag vände mig om och såg tre sv tjejerna från studion stå där. 
"ÄR NI SJUKA I HUVUDET ELLER?" Skriker jag med gråten i halsen. Jag faller ihop på marken bredvid den medvetslösa Linnea.
"LINNEA, VAKNA, HALLÅ" tårarna rann nerför mina kinder.
Jag fick panik, "OGGE, HJÄLP"
Skriker jag så högt jag kan. "OGGE" min röst spricker
Felix perspektiv: 
Vi står inne i studion och spelar in. "Ogge var det Nellie som ropade?" 
Jag och Ogge går mot dörren och kollar ut vi ser en liten folksamling nere vid hamnen. Vi springer dit. Vi trycker oss fram. " LINNEA ÄR DU OKEJ?!" Jag känner hur tårarna börjar komma, jag kollar på Ogge, han ser helt förstörd ut.
"RING AMBULANS" skriker Nellie.
Ogge tar fram mobilen och ringer.
Jag sätter mig på marken bredvid Linnea, jag lyfter upp hennes huvud från marken och låter det vila i mitt knä.
"Allt kommer bli bra" säger jag med gråten i halsen. Jag stryker hennes panna lugnt med min hand.

Av The Fooo News - 16 juli 2013 22:26

Hej alla! Jag är inte hemma och har ingen dator här så jag bloggar från mobilen så om det blir samma inlägg 2 gånger så är det för att jag kan inte "redigera" inlägg från mobilen. Som tex inlägget " duktigt" finns 2 gånger och det är för att bilderna inte kom med på det första.
Så nu vet alla det :)

Av The Fooo News - 16 juli 2013 22:22

Felix har börjat uppdatera twitter oftare, idag har han varit väldigt aktiv! ;)

Av The Fooo News - 16 juli 2013 22:17

Det var nog inte bara vi som reagerade så här när vi fick veta..

Av The Fooo News - 16 juli 2013 01:56

   Här är en jätte gullig bild på Olivia Edin och killarna. Klicka -> HÄR <- för att komma till hennes blogg.

Av The Fooo News - 16 juli 2013 01:48

Senast: Våra Kyssar blev längre och djupare, jag tog i hennes midja och drog henne närmare mig. Hon satte sina händer bakom mitt huvud och kysste mig samtidigt hårdare.

"OGGE"
Dörren stod öppen.
Där stod Felix, Oscar Omar och Daff

"Ogge kom jag vill prata med er"

 


Daffs Perspektiv:

Vi väntade i studiorummet och efter en stund kom Ogge in, han var lite generad över att vi hade sett han och Nellie i TV rummet.

"Killar det här funkar inte" Säger jag med bestämd röst och kollar på killarna.

"Vad menar du" skriker Felix och ställer sig upp.

"Ja, först kommer man in i studion då står Felix fullt upptagen med en tjej, sen kommer jag in i TV rummet och då sitter även Ogge fullt upptagen med en tjej. Ni måste fokusera på det ni är här för att göra, när ni inte är i Studion får ni hålla på och kyssa och mysa med tjejer men när ni är här måste ni jobba." Säger jag med en allvarlig röst. Felix och Ogge kollar på varandra. De skäms lite när jag kollar på dom.

"Om vi lovar att vara mer fokuserad på studiojobbet då? Kan dom inte få vara med då" Ogge säger det och kollar på Felix som bara sitter och kollar. Båda ser helt borta ut.

"Självklart får ni ha med era flickvänner här inne men bara ni inte glömmer bort att jobba" Säger jag och ger dem ett leende. Killarna säger inget utan går bara tillbaka till Linnea och Nellie som väntar i TV rummet.

Ogges Perspektiv:

Jag tar med mig Felix bort mot TV rummet.

"Daff tror att Nellie och Linnea är våra tjejer" Viskar jag till honom så inte Daff ska höra.

"haha jag vet! Vi måste berätta det för Linnea och Nellie" Säger Felix och springer in i TV rummet.

Herregud vad pinsamt, hur skulle jag säga det här.

??

Felix Perspektiv:

Jag springer in i rummet till tjejerna, sätter mig i Linneas knä och kysser henne snabbt.

"haha vet du, daff tror att vi är tillsammans" viskar jag till henne så inte dom andra ska höra.

"Jaha är vi inte det då? Eller brukar du hångla upp dina vänner" säger hon och skrattar. Jag skrattar till och ler mot henne.

"Hörde du det Nellie, daff tror att du och Ogge är tillsammans" säger jag och kollar på Nellie. Nellie skrattar till och kollar på Ogge.

"jasså det visste jag inte, men jag har inget emot det heller" Hon kollar på Ogge och blinkar med ena ögot, sen börjar både Ogge och Nellie skratta.

" Inte jag heller" säger Ogge och biter sig i läppen. Ogge faller ner i soffan bredvid Nellie, han lägger armen runt hennes midja och drar henne närmare sig för att kunna kyssa henne. Jag och Linnea sitter där och kollar generat på varandra när Ogge och Nellie kysser varandra djupare och intensivare. Jag tittar på Linnea med stora ögon. Hon skrattar.

"Kom Linnea jag ska visa dig något" Jag tar tag i hennes hand och drar med mig henne bort till ett litet tomt rum. Jag drar inne henne i rummet och stänger dörren efter oss. Det är väldigt mörkt men det finns ett litet fönster på en utan väggarna som släpper in lite ljus. Vi sätter oss på golvet under fönstret. Jag tar upp min mobil går in på kameran och trcker fram framkameran, jag håller ut mobilen och kysser henne på kinden samtidigt som jag tar kortet. Jag går in på bilder för att se hur bilden blev.

"Nej usch jag ser hemsk ut!" Säger Linnea och kollar bort från bilden.

"Nej du blev jätte fin! Du är alltid fin" Jag vänder mig mot henne och ger henne en försiktig kyss. Jag går inte på twitter och skriver "Jag är så glad att jag har dig Linnea" jag lägger till bilden och klickar på skicka. Efter bara några sekunder har bilder 12 Retweets och 23 Favoriter.

??

Linneas perspektiv:

Vad söt Felix är som lägger upp en bild på Twitter. Det dröjer inte länge förens jag får meddelande på kik "Är du och felix tillsammans" "Känner du felix Sandman". Jag bryr mig inte om det, jag låser mobilen och lägger den på golvet bredvid mig. Jag tar mina händer bakom hans huvud och drar honom närmare mig för att kyssa honom. jag känner hans tunga glida in i min mun,jag bryter bort från kyssen när jag ser att jag har 10 olästa konversationer på kik. Jag går in på kik och tar upp ett meddelande " Fula människa, du förkänar inte Felix gå och dö!" jag säger ingenting, jag läser meddelandet fler gånger om. Felix kollar på mig och ser att något är fel, han tar min mobil och läer vad som står i meddelandet.

"Bry dig inte om det där, hon är bara avundsjuk" säger han och tar bort konversationen. Jag kysser honom snabbt och reser mig sedan upp.

"Jag tror vi måste gå nu, Daff ville ju att ni skulle fokusera mer på erat studio jobb

"Hörde du vad vi pratade om" Säger Felix och kollar på mig förvånat.

"haha ja man hörde er jätte bra, kom nu" När vi kommer ut till dom andra sitter dom där och väntar på oss.

"förlåt" säger Felix och kollar ner i golvet.

"Det är lugnt men kom nu, ni ska få höra eran nya låt" Säger Daff och vinkar in honom i rummet.

Nellies perspektiv:

Jag tar med mig Linnea in i TV rummet så vi inte stör killarna.

"Linnea Ogge är världens bästa kille, vet du vad han gjorde nyss!"

Av The Fooo News - 16 juli 2013 01:26

hej hej! Har ni några bra ideer til The Typical the Fooo sidan? vi skulle bli väldigt glada om ni kommenterade något som vi skulle kunna ta med, självklart får ni cred för det   


     

Av The Fooo News - 16 juli 2013 01:05

här är Ogges nattmacka the movie. haha


NY BLOGGPORTAL!

Vi har flyttat bloggen till blogg.se nu

 

Inläggen är flyttade osv så gå in på Thefooonews.se och kolla!

 

Var med i tävlingen vi har också ;)

 

 

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

About

Gruppen består av

 

Felix Sandman 1998 15 år

     

 

Oscar (Ogge) Molander 1997 16 år

   

 

Omar Rudberg 1998 15 år

     

 

Oscar Enestad 1997 16 år

  

 

The Fooo bildades i December 2012 och har under bara ett halv år fått flera tusen tals fans.

 

22-24 April  var dom förband år Justin Bieber

 

12 Juli Sommarlovs morgon i Svt

 

17 Augusti Sommarkrysset i Tv4

 

20 September Fredagkväll Med Malin i SvtB + plattan

 

11 Oktober Mix Megapol

 

11 Oktober Världens Barn Galan i Svt

 

1-3 November Mini Turné

 

 

 

Följ dem här

     

 

Dom har 7 låtar släppta totalt

 

 

Kangaroos

Man Over Board

Troublemaker

The Link Up

Build A Girl

Freestyler ( Cover )

Fridays Are Forever

 

 

 

 

Fråga något så svarar vi! :D

210 besvarade frågor

Instagram

Ska ni på Idol Finalen?
 Ja
 Nej
Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

  

gshg

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards