The Fooo News

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av The Fooo News - 26 juli 2013 21:14

Just nu så befinner sig Enestad, Felix och Omar på Liseberg! :)

Av The Fooo News - 26 juli 2013 19:30

Glöm inte att rösta på The Fooo, Klicka på smileysen för att rösta.   


 



Av The Fooo News - 26 juli 2013 17:43

Ett nytt långt kapitel kommer ut ikväll! Så håll ut ;)
/Nellie

Av The Fooo News - 26 juli 2013 14:50

2011 var Felix med i ett program som hette "varning för barn" 

Det går tyvärr inte att se på mobilen, så vill du se från mobilen klicka på "Mobil"


Avsnitt 1

Mobil

Felix är med vid 5.10 & 17.43



Avsnitt 2

Mobil


20.10






Avsnitt 3

Mobil

3.28

6.27


 

Av The Fooo News - 26 juli 2013 12:36

Nu är dom på väg till Göteborg.

Är det någon som ska möta upp dom på stationen när dom kommer?   


 

Av The Fooo News - 26 juli 2013 11:17

Haha Oscar la nyss upp den här på twitter

Av The Fooo News - 26 juli 2013 00:15

Senast:

Jag går sakta mot Felix och när jag kommer fram sätter jag mig bredvid och ger honom en lång kram.

"Förlåt" viskar jag till honom. Han vänder blicken mot mig, han kollar mig rakt in i ögonen. Han tar sina händer bakom min nacke och kysser mig.



 

Felix perspektiv:

Jag kysser henne mjukt och tar sedan bort mina läppar.

"Förlåt för allt." Säger vi båda samtidigt. Jag pressar mina läppar mot hennes igen, hennes mjuka läppar. Vi sitter där och kysser varandra i några minuter innan Linnea puttar bort mig.

"Felix. Jag älskar dig."

"Linnea. Jag älskar dig mer." Våra ansikten kommer närmare varandra för en till kyss. Sedan tar jag hennes hand och går mot hissen. Det händer kanske att vi hånglar i hissen också. Nellie, Ogge och Omar satt på Linneas rum. De vände sig om allihopa.

"YAAY. De löste sig!" Sa Nellie och log. Jag var fortfarande arg på Omar för att han kysste Linnea.

"När får du lämna sjukhuset" Frågar Nellie

"I eftermiddag dom ska bara ta några prover först".

"Men då kan vi åka nu så kan du och Felix komma hem till mig när du får lämna sjukhuset"

Nellie ocg Ogge åker iväg på moppen och Omar tar bussen. Även om jag är arg på Omar så tycker jag synd om honom, han blir helt själv nu när Ogge åker med Nellie och jag stannar kvar på med Linnea.

 

Linneas Perspektiv:

Felix ligger i min sjukhus säng och jag sitter på en stol bredvid, han somnade precis efter att Omar, Nellie och Ogge gått. Stackarn hade ju suttit uppe hela natten och väntat på mig. Klockan är nu 15.13 och det börjar bli tråkigt att sitta på en stol på sjukhuset. Felix är så söt när han sover, men jag fram till sängen och puttar till honom.

"Felix, vakna" Viskar jag. Han vänder sig om och kollar på mig.

"Godmorgon snygging" säger han och går emot mig för en kyss. Jag bryter bort från kyssen.

"Felix, kom så sticker vi!"

"Men skulle dom inte ta nå prover först."

"Äsch det är ändå samma resultat varje gång, vi sticker nu" Jag drar med mig Felix upp ur sängen och vi går mot dörren, jag öppnar dörren och utanför står en sjuksköterska som är på väg in i mitt rum.

"Vart ska du" frågar hon bestämt. Jag kollar på Felix.

"Är det du som ligger bakom det här, det är nog bäst att du går nu" säger hon och kollar på Felix.




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Det blev en kort del idag eftersom vi inte hinner skriva mer, men det var antingen det eller inget :)

NY BLOGGPORTAL!

Vi har flyttat bloggen till blogg.se nu

 

Inläggen är flyttade osv så gå in på Thefooonews.se och kolla!

 

Var med i tävlingen vi har också ;)

 

 

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

About

Gruppen består av

 

Felix Sandman 1998 15 år

     

 

Oscar (Ogge) Molander 1997 16 år

   

 

Omar Rudberg 1998 15 år

     

 

Oscar Enestad 1997 16 år

  

 

The Fooo bildades i December 2012 och har under bara ett halv år fått flera tusen tals fans.

 

22-24 April  var dom förband år Justin Bieber

 

12 Juli Sommarlovs morgon i Svt

 

17 Augusti Sommarkrysset i Tv4

 

20 September Fredagkväll Med Malin i SvtB + plattan

 

11 Oktober Mix Megapol

 

11 Oktober Världens Barn Galan i Svt

 

1-3 November Mini Turné

 

 

 

Följ dem här

     

 

Dom har 7 låtar släppta totalt

 

 

Kangaroos

Man Over Board

Troublemaker

The Link Up

Build A Girl

Freestyler ( Cover )

Fridays Are Forever

 

 

 

 

Fråga något så svarar vi! :D

210 besvarade frågor

Instagram

Ska ni på Idol Finalen?
 Ja
 Nej
Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

  

gshg

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards