The Fooo News

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av The Fooo News - 27 juli 2013 21:37

Här är vårt bidrag till tävlingen om ni vill se     



Av The Fooo News - 27 juli 2013 21:21

Parkour bilder från Åsa strand.   


             

Av The Fooo News - 27 juli 2013 17:17

Oscar,Omar och Felix är ju i Göteborg som ni kanske sett. Igår var dom på Liseberg och jag vet att det var några Foooers som träffade dom där. Idag har dom varit på stranden och voltat osv.

Nu är dom hemma hos Omar.


             

Av The Fooo News - 27 juli 2013 01:24

KORT! Vi lovar att det blir längre sen när det inte är så mycket med bagc!




Senast:

"Äsch det är ändå samma resultat varje gång, vi sticker nu" Jag drar med mig Felix upp ur sängen och vi går mot dörren, jag öppnar dörren och utanför står en sjuksköterska som är på väg in i mitt rum.

"Vart ska du" frågar hon bestämt. Jag kollar på Felix.

"Är det du som ligger bakom det här, det är nog bäst att du går nu" säger hon och kollar på Felix.





 

 

Linneas Perspektiv:

Felix nickar besviket och går ut i korridoren. Sköterskan går iväg för att hämta ett par handskar i personalrummet. Vad fan gör jag här egentligen? Jag går ut i korridoren och springer ikapp Felix. Han vänder sig om.

"Vad är det? Skulle inte du ta massa prover?" Frågar han och kollar på sjuksköterskan som går.

"Nej inte längre. Kom!" Jag tog hans hand och sprang till hissen. Precis när vi ska kliva in i hissen kollar jag åt sidan. Sköterskan kommer ut i korridoren. Jag puttar in Felix i hissen och skyndar mig efter så att hon inte ska se oss.

"Vad händer Linnea!" Frågar han och kollar på mig.

"Vi sticker, tanten tänker sticka massa nålar i mig!" Hiss dörren öppnas och jag tar Felix hand och springer mot entré dörren. När vi kommer ut från sjukhuset kollar jag på Felix, han kollar på mig som om jag inte vore riktigt klok.

"Fy fan Linnea" säger han och skrattar. Både jag och Felix skrattar hela vägen till busshållplatsen. Vi behöver inte vänta länge förens bussen kommer. Vi sätter oss på 2 lediga platser ganska långt bak, framför några tjejer. Bussen börjar åka, Felix flyttar sig närmare mig och han tar sin hand i min. Jag vänder mig mot honom och våra blickar möts, han kommer närmare för en kyss. En av tjejerna bakom oss känner igen Felix och stoppar oss.

"OMG det är Felix Sandman" Skriker hon.

"Hej" säger Felix med ett leende. Tjejen ber honom skriva på hennes arm, Felix tar hennes mobil och tar en bild på sig själv när tjejen syns lite i bakgrunden.

"Hejdå vi ska av här" säger Felix och vinkar till tjejerna. Vi går av bussen och börjar gå mot Felixs hus. Han tar min hand och drar mig närmare honom.

"Jag är så glad att jag har dig Linnea!" Han kysser mig lätt. Ett leende spred sig på bådas lappar. Vi fortsatte att gå.

"Mina föräldrar är bortresta." Säger han och flinar Jag flinar flörtigt tillbaka. Felix låser upp dörren och vi går in. Han visar mig runt.

"Här bor jag" säger han glatt.

"Gud vad mysigt!" Jag tittar mig omkring. Han drar med mig till sitt rum. Vi sätter oss i sängen.

"Nå. Så vad Vill du göra?" Frågar jag honom.

"Det här." Han böjer sig mot mig och kysser mig djupt. Och långsamt. Hans kyssar blir intensivare, och jag Måste skynda mig att andas in luft mellan kyssarna.

NY BLOGGPORTAL!

Vi har flyttat bloggen till blogg.se nu

 

Inläggen är flyttade osv så gå in på Thefooonews.se och kolla!

 

Var med i tävlingen vi har också ;)

 

 

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

About

Gruppen består av

 

Felix Sandman 1998 15 år

     

 

Oscar (Ogge) Molander 1997 16 år

   

 

Omar Rudberg 1998 15 år

     

 

Oscar Enestad 1997 16 år

  

 

The Fooo bildades i December 2012 och har under bara ett halv år fått flera tusen tals fans.

 

22-24 April  var dom förband år Justin Bieber

 

12 Juli Sommarlovs morgon i Svt

 

17 Augusti Sommarkrysset i Tv4

 

20 September Fredagkväll Med Malin i SvtB + plattan

 

11 Oktober Mix Megapol

 

11 Oktober Världens Barn Galan i Svt

 

1-3 November Mini Turné

 

 

 

Följ dem här

     

 

Dom har 7 låtar släppta totalt

 

 

Kangaroos

Man Over Board

Troublemaker

The Link Up

Build A Girl

Freestyler ( Cover )

Fridays Are Forever

 

 

 

 

Fråga något så svarar vi! :D

210 besvarade frågor

Instagram

Ska ni på Idol Finalen?
 Ja
 Nej
Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

  

gshg

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards