The Fooo News

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av The Fooo News - 22 juli 2013 23:49

Senast:

Ogge tittade ner på mig när jag fortfarande gömde ansiktet.
"Babe." Jag tittade upp. Han kysste mig mjukt på läpparna.
"Du behöver inte vara rädd när jag är med." Viskade han i mitt öra. Jag börja fnissa.
Jag gav honom en blöt puss på kinden, innan vi sedan fortsatte kolla på filmen.

 



Felix Perspektiv:

Jag vaknade när eftertexten på filmen kom. Ogge och Nellie hade somnat, Linnea låg också och sov med huvudet på mitt bröst. Jag stängde av tv:n tog min mobil och satte mig på golvet med Linnea. Jag gick in på twitter och skrev " G night #Fooofamily ", strax efter somnade även jag.

Nästa morgon vaknade jag av att Linnea tittade på mig.
"Godmorgon cutie" sa jag.
Jag böjde mig fram och kysste henne mjukt.
Nellie och Ogge låg fortfarande och sov.
Nellie låg med huvudet på hans bröst och med handen på Hans mage. Han höll en arm runt henne.
"Aww vad gulliga." Viskade Linnea.
"Ja ellerhur." Sa jag och log mot dom.

"Jag ska bara ta en snabb dusch jag kommer snart" sa Linnea och greppade en handduk som låg på en stol vid hennes väska och gick in i badrummet. Medans Linnea duschade tog jag hennes mobil, gick in på Instagram tog en bild på mig själv och skrev " Hej alla söta hoppas ni mår bra, Puss // @felixsandman" när jag precis postat bilden ringer Ogges telefon, både han och Nellie vaknar.

"Hallå, aha aa okej, vi kommer" Sa Ogge i telefon.

"Vem var det" frågar Nellie och kollar på honom.

" Det var daff han ville att vi skulle möta honom och dom andra killarna i studion klockan 12, vi ska spela in musikvideon till Build A Girl"

Klockan var halv 12 då så vi var tvungna att sticka direkt.


Nellies perspektiv:

" Men stick ni, jag och Linnea kan hitta på något själva idag"

"Säg till Linnea att jag inte hann säga hejdå, att jag var tvungen att gå"

Killarna gick mot dörren tog sina saker och gick mot busshållplatsen .Jag satt mig i sängen och tog fram min mobil som låg på nattygsbordet, jag gick igenom alla mina händelser och kollade om någon hade lagt upp något på Instagram.

"åå vilken gullig bild Felix lagt upp på Linneas Instagram" sa jag för mig själv. Linnea kom ut från badrummet med en handduk på huvudet och Felix tjocktröja på sig. " Vart är felix och Ogge" frågade hon och kollade runt i rummet. "Dom var tvungna att gå för dom skulle spela in musikvideon till Build A Girl, så jag tänkte att vi kunde åka till Gallerian och shoppa lite bara du och jag" Jag gick till garderoben och valde ut en vit tröja och ett par jeansshorts som jag skulle ha på mig. Linnea drog snabbt upp sinna kläder ur väskan och satte på sig dom, hon släppte ut håret, bortstade igenom det snabbt och sprang sedan mot dörren för att sätta på sig skorna. Hon var så ivrig att äntligen få gå på gallerian själv med mig, eftersom det inte blev så mycket shopping sist vi va där med killarna. Den enda Gallerian hon hade varit på innan var Kupolen och den var ju inte alls lika som här i Stockholm. Jag klädde på mig kläderna fort borstade igenom håret lite snabbt. "Ska vi gå då" sa jag och tog min väska som stod på bordet bredvid dörren. Linnea öppnade dörren och vi gick till bussen.

När bussen kom satt vi oss längst bak, jag berättade för Linnea om när jag och Ogge trodde att en tjej sett oss kyssas på bussen, vi satt och småpratade hela vägen, efter 15 minuter bussresa gick vi av bussen och gick sista biten till Gallerian. Klockan var 13.00 och det var fullt med folk överallt. Vi gick in på H&M och blev kvar där inne i 40 minuter, när vi kom ut hade vi inte så mycket pengar kvar så vi gick till Linneas favorit ställe " Frozen yoghurt shopen. Vi köpte varsin yoghurtglass och satte oss vid ett bord, vi hann inte sitta där länge förens 2 tjejer kom fram till oss. "Är inte du tillsammans med Felix längre" sa dom förvånat och kollade på oss. Jag och Linnea kollade på varandra.
" jo, hurså? Dom är bara och spelar in en ny video"

"Sa dom det, För det är ju inte sant" en av tjejerna håller upp sin mobil och visar en bild på när Felix kysser en annan tjej. Linnea kollar stort på bilden.
" Det där är inte sant!" säger hon och tar mobilen och kollar närmare.
"Jo vi såg dom nere vid hamnen alldeles nyss" Linnea ställer sig upp tar sin väska och går.
"Hallå min mobil!" skriker en av tjejerna efter Linnea. Hon säger inget utan släpper den bara på golvet, hon springer ut mot utgången.
" Hur fan kan du" säger jag och tar mina och Linneas saker och springer efter henne. När hon kommer fram till dörren ut möter hon Felix.
" Hej babe, vart ska du" säger han och går mot henne.
" Hur kan du?" skriker hon och springer ner för gatan. Jag springer fram till Felix. Jag ger Felix Linneas saker och berättar vad som hänt.
"Felix har du kysst en annan tjej" säger jag argt.

Av The Fooo News - 22 juli 2013 23:38

Här är även texten till Build A Girl


 


Hey girl with the pretty hot polka dot bikini
I don't want your number really, All I want is your DNA, Oh yeah!
The way your fillin' up that sweater they don't make 'em any better
When you curve and you swerve in that super model kind of way, hey hey

Two Cali girls go 'round the outside, 'round the outside, 'round the outside
Two Miami girls go 'round the outside, 'round the outside, 'round the outside
Two Manhattan girls go 'round the outside, 'round the outside, 'round the outside
Two Philly girls go 'round the outside

If I could build a girl
I'd build her just like you
I'd stay up day and night
To make her just like you
It's just the way you are, the little things you do
That makes me wanna build a girl like you
Oh oh oh, build her just like you

I need a pinch of Senorita, and a hot chica cheetah
Two scoops of vanilla and a whole lot a chocolate cake, oh yeah
I know, I know it sounds silly I'm bit of a nerd
But I'mma be the fool that gets the last word okay, okay yeah

Two Cali girls go 'round the outside, 'round the outside, 'round the outside
Two Miami girls go 'round the outside, 'round the outside, 'round the outside
Two Manhattan girls go 'round the outside, 'round the outside, 'round the outside
Two Philly girls go 'round the outside

If I could build a girl
I'd build her just like you
I'd stay up day and night
To make her just like you
It's just the way you are, the little things you do
That makes me wanna build a girl like you
Oh oh oh, build her just like you

Buscaría por todo el mundo y haría una chica como tu.
Pedacitos de corazones que formen una como tu.
Oh, oh, oh build a girl like you

If I could build a girl
I'd build her just like you
I'd stay up day and night
To make her just like you
It's just the way you are, the little things you do
That makes me wanna build a girl like you
Oh oh oh, build her just like you

Av The Fooo News - 22 juli 2013 22:17

Vilken låt tycker ni är bäst av Kangaroos, Man Over Board, Troublemaker, The Link Up och Build A Girl?      

Av The Fooo News - 22 juli 2013 21:52

Här är hela texten till The Link Up


 


She hit me on Twitter
She wrote me on Facebook
... Insta me pictures
Ooh, she got great looks

Said she found me on Youtube
Said it's a shame they don't do nude
Said she'd like to get a better view, what can I do?

Face real cute, body real nice
Swag so mean, she's just my type
Am I wrong for feelin' this right
For doing this tonight?

I hit her with a tweet, we can link up
You know what it is, we can link up
See you in a bit, we can link up
Any any ol' place you can think of

It's the link up, the link up,
The link up we call this here
The link up, the link up,
The link up we call this here

Droppin' high definition
Pictures to my email
Telling me what I'm missing
Such a hot little female

Now I'm sleepless in my pad
So I reach for my iPad
Log on to my Skype fast, Ooh let me find you

Where's my private superstar
Girl, this shouldn't be so hard
Come out, come out wherever you are
'Cause I'm about ready

I hit her with a tweet, we can link up
You know what it is, we can link up
See you in a bit, we can link up
Any any ol' place you can think of

It's the link up, the link up,
The link up we call this here
The link up, the link up,
The link up we call this here

Yo, yo, yo, check
So many hotties wanna catch me on the web
´Cause they know I define what is fresh
Compliments to my swagger, they impressed yeah it's gravy
So keep on surfin' the internet, then maybe
There's a chance we could link up and drink up
And your whole lifestyle I can switch up
Haha, there's no doubt I can get it in
That's right, so keep sendin' all the pictures in

Ooh, yeah
I hit her with a tweet
You know what it is
See you in a bit
Any any ol' place you can think up

It's the link up, the link up,
The link up we call this here
The link up, the link up,
The link up we call this here

I hit her with a tweet, we can link up
You know what it is, we can link up
See you in a bit, we can link up
Any any ol' place you can think of

It's the link up, the link up,
The link up we call this here
The link up, the link up,
The link up we call this here

Av The Fooo News - 22 juli 2013 18:11

Nu finns texten till The Link Up på youtube. Gå in på the link up på youtuve så hittar du texten i beskrivningen.

Av The Fooo News - 22 juli 2013 02:27

Senast: Kan inte du och Ogge gå ner och fixa något vi kan äta till filmen, så väljer jag och Linnea film"
"Okej men ta inte en allt för läskig film bara" Säger Nellie och kollar på Ogge. Ogge och Nellie gå ner i köket.

Jag går fram till Linnea i sängen och sätter mig bredvid henne. " Vilken film vill du se" viskar jag till henne och kysser henne försiktigt...



 

Ogges perspektiv:
Nellie öppnade kylskåpet.
"Ska vi göra tacos?"
"Jaaaaaaa" svarade jag med ett leende.
Hon tag fram allt vi behövde och la fram det på diskbänken.
Jag stekte köttfärsen och hon hacka grönsaker Och blanda dipper.
"Kan du smaka om guccamolen är god?" Hon höll fram en sked.
"Du fick lite guccamolle på läppen." Sa hon och fnissade.
Jag försökte att ta bort det, men hon fortsatte bara skratta.
"Vänta jag kan ta bort det." Jag gick närmare henne så att hon Kunde ta bort det. Hon kom ännu närmare och kysste mina läppar mjukt.
"Nästan borta" sa hon, innan hon kysste mig igen.
"Nu är det borta"
"Tack babe" Våra läppar möttes i ännu en djup kyss, innan vi kom på att vi var tvungna att fortsätta med matlagningen.

 

Felixs perspektiv:
"Ska vi se den här?"
Jag håller fram en film.
"Aa den kan vi se, om du lovar att krama mig om jag blir rädd."
"Det är klart Nea. Kom hit" jag signalerade att hon skulle komma och sätta sig i mitt knä.
Hon tog sina händer bakom min nacke och gav mig små pussar på halsen. Hon pussade högre upp ända tills hon nudda mina läppar. Jag bet mig i läppen.
Hon närma sig igen och jag lät min tunga glida in i hennes mun. Vi satt där och hånglade i några minuter, innan hon putta bort mig.
"Jag måste andas lite." Sa hon och andades häftigt.

"Andningspausen är över". Jag lyfte upp henne och la ner henne på sängen. Jag satte mig gränsle över henne och vi kysste varandra djupare och djupare. Tillslut gav jag henne en sista blöt kyss innan jag la mig bredvid henne.

Nellies perspektiv:
Vi gick in i rummet med all mat. Linnea och Felix låg och myste.
När de såg att vi kom med mat satte de sig upp direkt.
"Åh vad hungrig jag är." Säger Felix.
"Guccamollen är vääääldigt god, ellerhur Nellie?" Sa Ogge och gav mig en flörtig blick.
"Godaste jag ätit." Sa jag och blinka med ögat mot honom. Vi började äta och jag flyttade närmare honom. Filmen startades.
Jag åt upp ganska snabbt, för jag visste att jag skulle hoppa till om det kom något läskigt, och då skulle jag antagligen råka kasta maten på Ogge.
Jag la mitt huvud i hans knä, och somnade nästan direkt.
Jag vaknade av att han hoppa till.
Jag tittade frågande på honom.
"Förlåt gumman, det var läskigt. Kan jag få en kram?" Sa han retsamt. Jag satte mig upp och gav honom en kram, sedan lutade jag mig mot honom, Han höll fortfarande om mig.
Jag kollade bort mot
Felix och Linnea. De satt och höll varandra hårt i handen.
"Är det läskigt eller?" Sa jag för att reta dem.
Två sekunder han gå innan en demon dök upp på skärmen. Jag vände mig snabbt om och gömde mitt ansikte hos Ogge.
De började alla skratta åt mig.
Ogge tittade ner på mig när jag fortfarande gömde ansiktet.
"Babe." Jag tittade upp. Han kysste mig mjukt på läpparna.
"Du behöver inte vara rädd när jag är med." Viskade han i mitt öra. Jag börja fnissa.
Jag gav honom en blöt puss på kinden, innan vi sedan fortsatte kolla på filmen.

Av The Fooo News - 22 juli 2013 01:03

Feix pappa på instagram " Having a ball #sandmanboys "  

NY BLOGGPORTAL!

Vi har flyttat bloggen till blogg.se nu

 

Inläggen är flyttade osv så gå in på Thefooonews.se och kolla!

 

Var med i tävlingen vi har också ;)

 

 

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

About

Gruppen består av

 

Felix Sandman 1998 15 år

     

 

Oscar (Ogge) Molander 1997 16 år

   

 

Omar Rudberg 1998 15 år

     

 

Oscar Enestad 1997 16 år

  

 

The Fooo bildades i December 2012 och har under bara ett halv år fått flera tusen tals fans.

 

22-24 April  var dom förband år Justin Bieber

 

12 Juli Sommarlovs morgon i Svt

 

17 Augusti Sommarkrysset i Tv4

 

20 September Fredagkväll Med Malin i SvtB + plattan

 

11 Oktober Mix Megapol

 

11 Oktober Världens Barn Galan i Svt

 

1-3 November Mini Turné

 

 

 

Följ dem här

     

 

Dom har 7 låtar släppta totalt

 

 

Kangaroos

Man Over Board

Troublemaker

The Link Up

Build A Girl

Freestyler ( Cover )

Fridays Are Forever

 

 

 

 

Fråga något så svarar vi! :D

210 besvarade frågor

Instagram

Ska ni på Idol Finalen?
 Ja
 Nej
Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

  

gshg

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards