The Fooo News

Direktlänk till inlägg 15 september 2013

Novell Del 24

Av The Fooo News - 15 september 2013 18:22

Senast:

"Vill du också ha" frågar Omar och håller upp ett flingpaket.

"Nej tack jag ska gå upp och packa jag åker tillbaka till Stockholm ikväll"

"Va varför de?!" Nellie kollar på mig och undrar varför jag tänkte åka tillbaka.

"Jag har pratat med Felix och jag tänker inte lämna honom"


Linneas perspektiv:

Jag går direkt upp och hämtar mina väskor, säger hejdå till Omar och dom andra.

“ Jag stannar här och åker hem med Ogge på söndag “ säger Nellie innan jag går.

Jag tar bussen till stationen och när jag kommer in står det massa foooers och väntar, en av dom kommer mot mig.

“vart är Omar och Ogge?” frågar hon och kollar runt.

“Dom är hemma hos Omar jag ska åka hem själv, dom andra stannar här”

Tjejen går tillbaka till sina kompisar och dom börjar gå mot utgången. Jag letar på vilket spår tåget ska komma till, jag går till spår 5 och sätter mig och väntar. Efter 20 minuter kommer tåget in på spåret och jag går på, letar upp en ledig plats och sätter mig. Jag tar fram min mobil och ringer upp Felix.

“ Hallå “ svarar Felix efter bara några signaler.

“Hej, det är jag! Jag är på väg till Stockholm nu”

“ Å jag har saknat dig så mycket!  Ring när ni nästan är framme så kommer jag och möter dig på stationen”

Vi pratar i ungefär 1h innan vi lägger på. Jag sätter i hörlurarna och sätter på Felix spellista. Samtidigt som jag lyssnar så somnar jag till och vaknar när vi nästan är framme i Stockholm, jag stänger av musiken och ringer Felix, han säger att han redan kollat upp när tåget skulle komma in på stationen så han är redan där.


Felix perspektiv:

Jag sitter vid spår 8 och väntar på tåget Linnea kommer med. Jag har saknat henne så sjukt mycket. Tåget kommer in på spår 8 och jag reser mig upp för att se om hon kommer ut. Det kliver av sjukt mycket människor och det är omöjligt att se vart hon är, jag väntar tills alla gått. Tåget åker igen och jag har fortfarande inte sett Linnea. Det börjar blir folktomt så jag går ut från stationen och går ut till vägen, hon är inte där heller. Jag tar upp mobilen och ser att jag fått ett sms av Linnea.

“Hjälp mig! Det var nån gubbe som drog med mig bort! Jag är vid plattan skynda dig!”  

 
 
Ingen bild

tove

15 september 2013 20:00

Gör nästa del fort! :o

 
Felicia

Felicia

15 september 2013 20:10

Bra novell! :)

http://keyi.blogg.se

 
Ingen bild

Erica

15 september 2013 20:17

Åå, vill bara ha mer kan ni försöka lägga upp den oftare?

The Fooo News

15 september 2013 21:31

Ja vi har bytt program nu så det blir lättare vi har en halv del 25

 
Ingen bild

martina

15 september 2013 22:29

Har längtat efter denna i flera veckor!!
Jag blev så sjukt glad när du la upp den!!!!! (:

 
Ingen bild

Maja

18 september 2013 23:22

Kommer det inte en till snart?:)

The Fooo News

19 september 2013 18:18

Yes

 
Ingen bild

lovisa

19 september 2013 21:00

jag verkligen älskar den här novellen!! jag har suttit uppe hela natten nu igår och läst hela flera gånger bara för att den är så bra!! kan jag få fråga vad ni heter på facebook, instagram och twitter???

The Fooo News

20 september 2013 13:21

Facebook heter vi våra namn :
Matilda Nilsson
Linnea Hedberg
Julia Karlsson

Instagram heter vi :
maatildaanilsson
linnea_hedberg
juliakael

Twitter heter vi :
mattildanilsson
HedbergLinnea
jjuliakarlssoon

 
Ingen bild

Louise

20 september 2013 15:47

Kommer det ut nån idag?:)

 
Ingen bild

Em

22 september 2013 11:02

Snälla skriv mera den här novellen är jätte bra!!

 
Ingen bild

Unicoooorn

2 oktober 2013 18:14

MEERRR! 😍😍😍

 
Rebecca

Rebecca

12 oktober 2013 12:51

Var är den 25 delen !!

http://rebeccaaa.blogg.se

 
Ingen bild

vicciii

12 oktober 2013 20:23

meeeerr!!!

 
Ingen bild

Isabell

14 oktober 2013 19:54

Meeeeeraa!!!

 
Ingen bild

en tjej

24 oktober 2013 14:53

Jättebra!!!!!!! <3 snälla lägg in del 25 snart!!

 
Ingen bild

Felix bby

30 oktober 2013 17:14

Alltså när kommer näst? Har väntat as länge!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av The Fooo News - 13 december 2013 23:16

Ska ni på Musikhjälpen imorgon?   killarna kommer stå i glasburen klockan 13.00 imorgon.   Allt går att se på Svtplay eller P3 ...

Av The Fooo News - 29 november 2013 15:08


Vill ni vinna ett signerat kort från någon utav killarna? Va med i tävlingen på thefooonews.se ...

Av The Fooo News - 28 november 2013 20:44


Många av er läser fortfarande den här bloggen, men vill ni ha mycket bättre uppdatering och roliga tävlingar med grymma priser tycker jag ni ska gå in på thefooonews.se Vi är samma användare plus 2 nya och uppdaterar mycket mer nu ...

Av The Fooo News - 23 november 2013 19:29


Tävling på nya bloggen!   Thefooonews.se      

Av The Fooo News - 22 november 2013 23:00


Vi har bytt bloggportal men flyttat vår domän dit så den kommer fortfarande heta thefooonews.se   bloggen hittar du HÄR   Det kommer komma upp många nya saker där så håll er uppdaterade ni vill inte missa de ;)     ...

NY BLOGGPORTAL!

Vi har flyttat bloggen till blogg.se nu

 

Inläggen är flyttade osv så gå in på Thefooonews.se och kolla!

 

Var med i tävlingen vi har också ;)

 

 

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

About

Gruppen består av

 

Felix Sandman 1998 15 år

     

 

Oscar (Ogge) Molander 1997 16 år

   

 

Omar Rudberg 1998 15 år

     

 

Oscar Enestad 1997 16 år

  

 

The Fooo bildades i December 2012 och har under bara ett halv år fått flera tusen tals fans.

 

22-24 April  var dom förband år Justin Bieber

 

12 Juli Sommarlovs morgon i Svt

 

17 Augusti Sommarkrysset i Tv4

 

20 September Fredagkväll Med Malin i SvtB + plattan

 

11 Oktober Mix Megapol

 

11 Oktober Världens Barn Galan i Svt

 

1-3 November Mini Turné

 

 

 

Följ dem här

     

 

Dom har 7 låtar släppta totalt

 

 

Kangaroos

Man Over Board

Troublemaker

The Link Up

Build A Girl

Freestyler ( Cover )

Fridays Are Forever

 

 

 

 

Fråga något så svarar vi! :D

210 besvarade frågor

Instagram

Ska ni på Idol Finalen?
 Ja
 Nej
Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

  

gshg

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards