The Fooo News

Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

Angående Fredag

Av The Fooo News - 2 juli 2013 15:20

Killarna skulle spela in Video på fredag till Build A Girl, men det blev ändrade planer. Vet inte varför, kanske blev för stressat eller kaos bara. Vi skriver mer när de säger när inspelningen ska vara! Hoppas allt går bra bara! //Nellie

 
 
Ingen bild

TVÅ FOOOERS

3 juli 2013 13:07

Hejhej! Jag och min kompis har planerat mycket om att träffa the fooo. Vi har bara ett problem, vi har ingen himla aning om VART deras studio ligger?!? Jag skulle vara jätte tacksam om du vet och kan svara på detta! Om du inte vill skriva det i kommentarerna kan du kika mig på: Astrid1DLover
Om du inte vet vart studion ligger kan du ju tipsa om vart dom brukar vara om du vet det! Men ha det bra!

The Fooo News

3 juli 2013 15:09

Hej grejen är det att killarna och dom har sagt att vi inte ska berätta för fler vart studion ligger för det kommer bli kaos där utanför osv men jag kan ju hjälpa dig med tips å så vart dom brukar vara förutom studion å så. När är det ni ska till Stockholm?

 
Ingen bild

Anonym

3 juli 2013 15:33

Vet ni om killarna har snapchat för jag har fått tips om denna "oscarenestad"!? Svara'

The Fooo News

3 juli 2013 22:23

Hej hej vi vet inget om att killarna skulle ha snapchat så kan inte svar på de tyvärr

 
Ingen bild

TVÅ FOOOERS

3 juli 2013 19:03

Hej! Åh..... :( men det skullle va snällt om du ville säga vart dom brukar vara förutom studion :)
Alltså vi bor i Sthlm men vi ska dit på fredag eller lördag.

 
Ingen bild

FOOOER

5 augusti 2013 21:42

Snälla säg var deras studio ligger! vill träffa dom så sjukt mkt! <3

 
Ingen bild

Foooer

16 augusti 2013 14:43

Hej! Skulle ni kunna ge mig Killarnas kik? Skulle vara as kul att få skriva med dom :) //en foooer :)

The Fooo News

16 augusti 2013 14:51

Dom har inte kik :)

 
Ingen bild

Fooer

18 augusti 2013 23:20

Hej!
Jag förstår att killarna inte vill att fler ska få redan på vart deras studio ligger. Men kan du snälla ge mig bara några tips! Jag ska till Sthlm nästa vecka. Och eftersom dom har skola osv så kommer ju dom ändå inte vara där. Jag bor i London. Men är halv svensk. Så jag kommer ju aldrig kunna träffa dom utanför studion eller nått ändå. Så kan du snälla ge mig några tips? Isf kik:a mig
Kik: Josephine1D

The Fooo News

18 augusti 2013 23:53

Vi vet tyvärr inte eftersom att vi inte vet exakt vad dom ska göra eller så.
Du får hoppas att du stöter på grabbarna så önskar vi dig all lycka till!

 
Ingen bild

Fooer

7 september 2013 23:16

Snälla kika mig DanielaAmazayn 💕

 
Ingen bild

ForeverAFoooer

19 oktober 2013 11:34

Heej!
Jag ska bo i Stockholm i en månad framåt. :) Har aldrig träffat killarna :( Jag såg Ogge igår men är brutalt folkrädd och vågade inte gå fram :( Ångrar mig något grymt för det. Japp det får inte hända igen helt enkelt, har du något tips på vart jag kanske skulle kunna ha en chans att träffa dom? :)
Tacksam för svar! MVH. största Foooern i hela världshistorien :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av The Fooo News - 13 december 2013 23:16

Ska ni på Musikhjälpen imorgon?   killarna kommer stå i glasburen klockan 13.00 imorgon.   Allt går att se på Svtplay eller P3 ...

Av The Fooo News - 29 november 2013 15:08


Vill ni vinna ett signerat kort från någon utav killarna? Va med i tävlingen på thefooonews.se ...

Av The Fooo News - 28 november 2013 20:44


Många av er läser fortfarande den här bloggen, men vill ni ha mycket bättre uppdatering och roliga tävlingar med grymma priser tycker jag ni ska gå in på thefooonews.se Vi är samma användare plus 2 nya och uppdaterar mycket mer nu ...

Av The Fooo News - 23 november 2013 19:29


Tävling på nya bloggen!   Thefooonews.se      

Av The Fooo News - 22 november 2013 23:00


Vi har bytt bloggportal men flyttat vår domän dit så den kommer fortfarande heta thefooonews.se   bloggen hittar du HÄR   Det kommer komma upp många nya saker där så håll er uppdaterade ni vill inte missa de ;)     ...

NY BLOGGPORTAL!

Vi har flyttat bloggen till blogg.se nu

 

Inläggen är flyttade osv så gå in på Thefooonews.se och kolla!

 

Var med i tävlingen vi har också ;)

 

 

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

About

Gruppen består av

 

Felix Sandman 1998 15 år

     

 

Oscar (Ogge) Molander 1997 16 år

   

 

Omar Rudberg 1998 15 år

     

 

Oscar Enestad 1997 16 år

  

 

The Fooo bildades i December 2012 och har under bara ett halv år fått flera tusen tals fans.

 

22-24 April  var dom förband år Justin Bieber

 

12 Juli Sommarlovs morgon i Svt

 

17 Augusti Sommarkrysset i Tv4

 

20 September Fredagkväll Med Malin i SvtB + plattan

 

11 Oktober Mix Megapol

 

11 Oktober Världens Barn Galan i Svt

 

1-3 November Mini Turné

 

 

 

Följ dem här

     

 

Dom har 7 låtar släppta totalt

 

 

Kangaroos

Man Over Board

Troublemaker

The Link Up

Build A Girl

Freestyler ( Cover )

Fridays Are Forever

 

 

 

 

Fråga något så svarar vi! :D

210 besvarade frågor

Instagram

Ska ni på Idol Finalen?
 Ja
 Nej
Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate

  

gshg

Free Lines Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards